2024-03-29 01:25:28

چگونه بدون کارت از خودپرداز پول برداشت کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

یکی از محصولات جدید در حوزه بانکداری الکترونیکی که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت به بهره برداری رسید، برداشت وجه از خودپرداز بدون نیاز به کارت است.

در نمایشگاه الکامپ، دو محصول جدید این بانک با عنوان”شهروند کارت ملت” و “برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز” رونمایی شد.

کارت شهروندی ملت، کارتی الکترونیک است که علاوه بر داشتن امکانات سایر کارت های متمرکز، امکان استفاده از انواع خدمات شهری نظیر پرداخت وجه کرایه اتوبوس، مترو، پارکومتر و … را برای دارنده کارت فراهم می سازد.

در پرداخت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز هم مشتریان می توانند بدون داشتن کارت و تنها با داشتن شماره کارت و دریافت شماره حواله از طریق اینترنت بانک، همراه بانک یا USSD نسبت به دریافت وجه از دستگاه های خودپرداز اقدام کنند.

مدیرعامل بانک ملت از طراحی ۳۶ محصول جدید در بانک ملت خبر داد و یادآور شد: این محصولات در راستای تکمیل زنجیره ارزش خدمات الکترونیک این بانک در حال تکمیل و ارائه است.

مدیرعامل بانک ملت به خدمات بانک ملت به حوزه های مختلف از جمله انرژی، سلامت و حمل و نقل اشاره کرد و یادآور شد: بانک در این حوزه ها قدم های مثبتی را برداشته و خدمات بی بدیلی را در اختیار فعالان این حوزه ها قرار داده است.

مدیرعامل بانک ملت به انعقاد تفاهمنامه های مختلف با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف اشاره کرد و گفت: به تازگی نیز تفاهمنامه ای با سازمان تامین اجتماعی منعقد شده و در چارچوب آن ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف رفاه بیشتر مردم در حوزه سلامت، در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: از این قبیل اقدامات هر روز در بانک ملت در حال انجام است که امیدواریم با توسعه هرچه بیشتر این خدمات، بتوانیم سطح رضایت مشتریان را از این بانک افزایش دهیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید