2024-03-19 13:52:09

حسابداری جزو ۱۰شغل پول‌ساز در سال ۲۰۱۶

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

نظارت بر بازار کار لزوما به معنای تغییر در شغل و حرفه خود نیست اما یک کارمند باهوش به منظور برقراری بهترین ارتباط کاری با کارفرمای کنونی یا آتی خود همیشه اطلاعاتش را به‌روز خواهد کرد.

جویندگان کار باید نظارت بر بازار کار را سر لوحه همه امور خود در زندگی قرار دهند. رویکرد‌ها در بازار کار آن دسته از ساختار‌های حقوق و تغییرات در بسته‌های پرداختی را تعریف می‌کنند که مدیران در آینده آنها را در دستور کار قرار خواهند داد.

حال نگاهی به بهترین شغل‌ها در دنیای کسب و کار در سال ۲۰۱۶ بیندازیم:

 

۱- آمارگر (متوسط حقوق: ۳۴ هزار دلار)

آمارگران با جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی و تشریح تجارب گذشته درصدد حل مشکلات در بخش‌های مختلف شامل امنیت عمومی، بهداشت و درمان، محیط‌زیست و ورزش هستند. با حرکت رو به جلو، آمارگران احتمالاً ضمن مشارکت با افراد حرفه‌ای در زمینه‌های پزشکی، کامپیوتر، ژنتیک و علوم اجتماعی، به ارائه راه‌حل‌های کمی مرتبط با حقوق بشر و مبارزه با تروریسم نیز می‌پردازند.

۲- تحلیلگر تحقیقات عملیاتی (متوسط حقوق: ۸۳ هزار دلار)

نقش یک تحلیلگر تحقیقات عملیاتی شامل تبدیل داده‌های اطلاعاتی خام به ارزش‌هایی برای کسب‌وکار‌های گوناگون می‌شود. آنها با استفاده از بهینه‌سازی، داده‌کاوی، تحلیل آماری و مدل‌سازی ریاضی، به‌عنوان حل‌کنندگانی تراز بالا، اقدام به توسعه راه‌حل‌های مختلف در راستای کمک به اداره موثر‌تر کسب‌وکار‌ها و سازمان‌ها خواهند کرد.

۳- حسابدار (متوسط حقوق: ۷۳ هزار دلار)

حسابداران وظیفه تعیین مالیات‌ها، انجام ممیزی‌ها و مشاوره با شرکت‌های متعدد را بر عهده دارند. این افراد از مهارتی فوق‌العاده زیاد در حوزه حل مشکلات سازمان‌ها برخوردار هستند.

۴- مشاور مالی (متوسط حقوق: ۱۰۸ هزار دلار)

آنها قابلیت انجام وظایف دلالان سهام، بانک‌داران و بازاریابان شرکت‌های بیمه را در کنار هم دارند. وظیفه کلی مشاور مالی در دنیای امروز مشورت با مشتریان در عرصه امور مالی است که همه چیز از سرمایه‌گذاری تا برنامه‌ریزی برای دوران بازنشستگی را پوشش می‌دهد. خوب گوش دادن و توضیح ایده‌های پیچیده به روش‌های ساده‌تر از یک فرد گزینه‌ای عالی برای انتصاب جایگاه یک مشاور مالی می‌سازد.

۵- مدیر موسسه بهداشتی و درمانی (متوسط حقوق: ۱۰۴ هزار دلار)

آنها مسئول برنامه‌ریزی، هدایت و هماهنگ‌سازی در پشت صحنه بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، فعالیت‌های گروهی و تجهیزات پزشکی با هدف اداره آرام امور گوناگون هستند. این مدیران ارتباطات گسترده و مهارت‌های فنی متعدد را نیز دارند.

۶- مامور سرشماری (متوسط حقوق: ۱۱۰ هزار دلار)

ماموران سرشماری عنصری ضروری در صنعت بیمه به شمار می‌روند. این قبیل اشخاص به سرعت جایگاه خود را در دیگر صنایع بسیار متقاضی و نیازمند می‌یابند.

۷- تحلیلگر و مسئول تحقیقات بازار (متوسط حقوق: ۶۹ هزار دلار)

این‌گونه افراد حرفه‌ای به منظور کمک به مشتریان برای درک رفتار مصرف‌کنندگان، خواسته‌ها و بودجه تعیین شده از سوی آنها برای استفاده از یک کالا یا خدمات خاص استخدام می‌شوند. فناوری جدید در طول پنج سال گذشته، تعریف تازه‌ای از این شغل را ارائه داده است اما تحلیلگران و مسئولان تحقیقات بازار هنوز گزارش‌های گوناگونی را درباره روند فروش، جامعه مصرف‌کننده، اولویت‌ها و عادت‌های خرید منتشر می‌کنند.

۸- نظریه‌پردازان (متوسط حقوق: ۷۷ هزار دلار)

آنها پشت صحنه سخت تلاش می‌کنند تا نسبت به بروز فجایع طبیعی مثل گردباد‌ها و زلزله‌ها یا فجایع زیست‌محیطی نظیر نشت نفت واکنش نشان دهند.

۹- متخصص منابع انسانی (متوسط حقوق: ۶۳ هزار دلار)

آنها معتقدند که در صورت استخدام افراد مستعد و جلب رضایت آنها، موفقیت حتما به دست می‌آید. بهترین حالت این است که در راستای حل مسائل انطباقی، افراد تحلیلگر به استخدام یا آموزش کارمندان جدید بپردازند.

۱۰- مسئول جمع‌آوری کمک‌های مالی (متوسط حقوق: ۵۷ هزار دلار)

آنها مشغول جمع‌آوری کمک‌های مالی برای سازمان‌های غیر‌انتفاعی نظیر موسسات آموزشی، بنیاد‌های فعال در زمینه تحقیقات بهداشتی و کمپین‌های سیاسی هستند. چنین افرادی احتمالا به جمع‌آوری بودجه و سازماندهی رویداد‌های مختلف می‌پردازند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید