2024-03-19 03:17:05

با پارمیس 360 بیشتر آشنا شوید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: برای صاحبان هر کسب و کار کوچک یا بزرگ ، اصلی ترین دغدغه رسیدگی دقیق به امور مالی و دسترسی جامع و کامل به حساب و کتاب های خود در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند، بدون هیچگونه محدودیت در دسترسی است. امروزه نرم افزار حسابداری مختلفی برای رفع این دغدغه ها توسط شرکت های مختلف ارائه شده اند. اما همواره معضل هایی وجود داشته که تحت پوشش هیچ یک از این نرم افزار ها قرار نگرفته اند و یا امکانات اضافی در آن ها وجود داشته اند که بلا استفاده باقی مانده و فقط هزینه اضافی بدون بهره برداری برای مدیران بوده است.

شرکت پارمیس آی تی با شناسایی و مطالعه ی این معضلات و دغدغه ها ، اقدام به ارائه ی راهکاری با نام پارمیس 360 کرده است . این راهکار مبتنی بر فضای ابری (cloud) ، برای اولین بار در ایران توسط این شرکت معرفی شده است و با امکانات کامل و قابلیت هایی بی نظیر ، بهترین انتخاب برای هلدینگ ها، مجتمع های تجاری ، شرکت های بزرگ و کوچک و غیره است .

پارمیس 360 یک راهکار جامع و به اصطلاح مالتی پلتفرم است . به این معنا که شما می توانید با استفاده از دستگاه ها و سیستم عامل های مختلفی که در دسترس دارید ، به آسانی به تمام اطلاعات مورد نیازتان مانند گزارشات صندوق ها ، گزارشات بانک ها ،جمع فروش روزانه و ماهانه و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید .

با توجه به شناختی که یک مدیر از نیاز های کسب و کار خود دارد ، بهره گیری از یک نرم افزار کامل با همه ویژگی هایی که برای کار خود لازم می بیند ، همچنین هوشمندی در انتخاب امکانات مورد نیاز و هزینه های جانبی آن ، موضوعی مهم و چالش برانگیز است . تیم مشاوران شرکت پارمیس آی تی با توجه به این مسئله و چالش ، امکانات راهکار پارمیس 360 را به طور اختصاصی برای نیازهای مشتریان ارائه می دهند و از این رو در انتخابی صحیح و به صرفه ، بدون هیچگونه امکانات اضافی غیر کاربردی و هزینه ی تراشی ، مدیران را به بهترین نحو یاری می نماید.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

  در ادامه به معرفی بیشتر امکانات پارمیس 360 می پردازیم  و با مزایای آن آشنا می شویم :

با پارمیس 360 بیشتر آشنا شوید

پرتال مدیریتی

  این نرم افزار جامع در پرتال مدیریتی خود امکان دسترسی 24 ساعته از هر مکان را از طریق وب فراهم کرده است . با این پرتال شما می توانید برای محصولات و خدمات خود عکس بگذارید ، کالا و خدمتتان را دسته بندی کنید ، مشتریان و سفارشات آن ها را مدیریت کنید و به زیر سیستم های حساب ها ، انبار ، خزانه و کالاهایتان دسترسی داشته باشید . هم چنین می توانید حقوق دسترسی کاربران را مدیریت کنید و به کاربران خاص خود ، صندوق و بانک مورد نظرتان را اختصاص دهید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار انبار

  از امکانات دیگر این پرتال گزارش گیری از صورتحساب صندوق ها ، بانک ها و اشخاص است . گزارشات جمع فروش به صورت روزانه و ماهانه به تفکیک شعب و کاربران و امکان اخذ این گزارش ها به صورت مجزا و در مجموع ، تنها تعدادی از ویژگی هایی است که با این پرتال مدیریتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و از آن ها بهره ببرید . مشاوران پارمیس 360 در انتخاب این امکانات متناسب با نوع کسب و کارتان ، شما را به طور کامل و دقیق راهنمایی می کنند.

باید مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی چیست؟

اپلیکیشن های فروش پارمیس اسمارت

نرم افزار های فروش پارمیس اسمارت برای اولین بار در ایران ، مبتنی بر سیستم عامل های مختلف تولید و عرضه شده است. پارمیس 360 بر سیستم عامل های  مختلفی مانند Windows ، IOS ، Android ، Mac امکان نصب و اجرا دارد . از این رو با هر امکاناتی که دارا هستید می توانید از این نرم افزار فروشگاهی استفاده کنید و حتی از چند طریق و دستگاه به آن دسترسی داشته باشید .

پارمیس اسمارت روی کارتخوان!

  از دیگر امکانات پرکاربرد پارمیس 360 کارتخوان های اندرویدی بانکی با قابلیت اتصال به پرتال مدیریتی است . حتی اگر خرده فروش هستید و کسب و کاری کوچک مانند یک مغازه یا کارگاه کوچک دارید ، با نصب پارمیس اسمارت روی کارتخوان اندرویدی ، یک صندوق فروش سیار و بدون محدودیت در فضای استفاده خواهید داشت که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . ویژگی خاص و منحصر به فرد این دستگاه قابلیت تعامل با سیستم های پرداخت بانک ها و ارائه ی فاکتور فروش به صورت همزمان است . ویژگی های دیگر پارمیس اسمارت به شرح زیر است :

  • کاهش هزینه های اولیه با داشتن 3 دستگاه در 1 دستگاه ( دستگاه صدور فاکتور اندرویدی ، کارت خوان و پرینتر )

  • کاهش چشمگیر هزینه های ثانویه شامل هزینه های نگهداری و ملزومات مصرفی

  • قابلیت حمل و نقل آسان و ظرفیت باتری بالا

  • قابلیت اتصال به cloud از طریق WIFI و یا دیتا 3G و 4G

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار CRM

  شرکت پارمیس با در نظر گیری امکانات و نیاز های مشتریان ، با ارائه فناوری پارمیس 360 ، امکانات یکپارچه و منحصر به فردی برای فروشگاه ها و مدیران مراکز تجاری و غیره قرار داده است.

داشبورد مدیریتی

  مدیران گروه ها و مجتمع های تجاری از طریق این داشبورد می توانند گزارشات فروش را به تفکیک شعب یا به صورت کلی ، روزانه و ماهانه و همچنین نمودار های فروش را اخذ و یا مشاهده کنند.

باید مطالعه کنید: نرم افزار پخش مویرگی

فروشگاه اینترنتی

  امروزه نیاز به حضور هر فروشگاه بزرگ و مجتمع تجاری در فضای وب ، بیش از پیش احساس می شود و فروش آنلاین محصولات و خدمات به عضوی جدا نشدنی از فضای مجازی بدل شده است . مدیران می توانند با بهره گیری از این نیاز و ویژگی ، با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ، رونق کسب و کار خود را بهبود ببخشند . طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی یکپارچه برای مراکز تجاری همراه با طراحی گرافیکی اختصاصی ، گزارش فروش های انجام شده ، نمایش جشنواره های فروش برای هر فروشگاه ، محصولات و خدمات ارائه شده توسط هر فروشگاه و … از امکانات داشتن یک فروشگاه اینترنتی است.

حتما بدانید: نرم افزار تولید و نرم افزار دریافت و پرداخت

اپلیکیشن موبایل

  در صورتی که برای مجتمع تجاری شما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی و طراحی شد ، بهترین مکمل برای هرچه بهتر رونق گرفتن فروش آنلاین شما ، استفاده از اپلیکیشن های موبایلی است که امکان دسترسی آسان و سریع را برای کاربران شما مهیا می کند . با انتخاب این آیتم از پارمیس 360 ، طراحی گرافیکی اپلیکیشن شما به صورت اختصاصی صورت می پذیرد و تمامی امکاناتی که در سایت شما قابل دسترس بود ، مانند امکان دسترسی به همه ی فروشگاه ها ، امکان رویت جشنواره های فروش ، نمایش لیست کالا به صورت گرافیکی و امکان سفارش آنلاین ، از طریق اپ نیز قابل استفاده است.

باید بدانید: نرم افزار بازرگانی و نرم افزار شرکتی

نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس پرو ، برای صندوق های فروش ویندوزی است که امکانات کامل حسابداری را در کنار امکانات پوز فروش در اختیار کاربر قرار می دهد و ابزاری مناسب برای فروشگاه های خرده فروشی در صنوف مختلف می باشد .

پارمیس 360 اولین راهکار خرده فروشی مبتنی بر کلود و مالتی پلتفرم در ایران می باشد . این راهکار شامل پرتال مدیریتی مبتنی بر کلود و اپلیکیشن های صندوق فروش مالتی پلتفرم اندروید ، ویندوز ، ios، می باشد که امکان دسترسی از هر نقطه جهان و به صورت 24 ساعته و برای مراکز چند شعبه ای را فراهم می کند . برای اطلاع بیشتر و سفارش دستگاه کارتخوان اندرویدی با مرکز فروش پارمیس تماس بگیرید.

مطالعه کنید: erp چیست؟

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید