2024-03-19 10:06:12

حسابداری با کارتخوان اندرویدی؛ نوآوری پارمیس 360 (قسمت اول)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در حال حاضر ، مدیریت امور مالی شما دیگر به نرم افزار صندوق فروش محدود نیست . با آمدن دستگاه پوز اندرویدی ، نرم افزار حسابداری را با کارتخوان انجام دهید . نرم افزار پارمیس اسمارت با قابلیت نصب روی کارتخوان اندرویدی بانکی و دیگر دستگاه های اندرویدی ، تحولی در حسابداری برای کسب و کار هایی است که محدودیت زیادی در فضای خود دارند و نمی توانند سیستم کامپیوتری و صندوق فروش را در فضا تجاری خود داشته باشند . این نرم افزار با قابلیت سفارشی سازی با توجه به نوع کسب و کار و نیاز های مشتری را دارد . با POS  اندرویدی به راحتی می توانید سفارشات و فروش ها را تنظیم کنید، محصولات و تغییرات را اضافه و کم کنید ، قیمت ها ، مالیات ها و اضافه هزینه ها را تنظیم و بررسی کنید و سیستم های پرداخت و چاپگرتان را پیوند دهید .

این محصول علاوه بر کسب و کار های کوچک ، برای نرم افزار حسابداری رستوران ، حسابداری کافی شاپ ، حسابداری مجتمع تجاری و دیگر کسب و کارهایی نیاز به یک حسابداری سیار با قابلیت حمل و نقل آسان را دارند ، ایده آل است . کاهش قابل توجه در هزینه های نگهداری و تجهیز لوازم مورد استفاده مانند پرینتر ، صندوق فروش و سیستم کامپیوتر و غیره از دیگر مزایای کارتخوان اندرویدی است.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

وقت آن رسیده است تا سیم ها قطع کنید تا سیستم پوز سنتی  و گران قیمت ، صورتحساب های کاغذی و سرور های بزرگ در دفتر و مغازه ی خود را کنار بگذارید . با تهیه یک کارتخوان اندرویدی برای کسب و کار خود ، هدفمند و هوشمندانه هزینه کنید تا از هزینه های اضافی ماهانه جلوگیری شود. خواسته های اصلی و کلیدی کسب و کار شما با دستگاه پوز اندرویدی ، سفارشی سازی می شوند.

  در عصر دیجیتال ، مصرف کنندگان راه های زیادی برای پرداخت خدماتی که دریافت کرده اند را دارند . به همین ترتیب برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار نیز ، راه های زیادی برای دریافت مبالغ وجود خواهد داشت . بسیاری از این دستگاه های POS جدید ، به صورت بی سیم و وایرلس کار می کنند . با توجه به پذیرش و اقبال مصرف کنندگان از تکنولوژی موبایل ، افزایش وابستگی به این دستگاه ها به صورت منطقی قابل پیش بینی و افزایش است . می توان به سادگی گفت که یک کارتخوان همراه ، مزایای کاربردی فراوانی هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان کسب و کار ها خواهد داشت . این تکنولوژی سریع تر ، کارا تر و قابل وقف تر برای نیاز ها و خواسته ای مصرف کنندگان امروزی است.

حتما بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار انبارداری

وقتی پای فناوری های جدید برای سرمایه گذاری در شرکتمان به میان می آید، همیشه دوست داریم انتخاب های متعددی داشته باشیم . آیا شما یک شرکت با سابقه که به دنبال ارتقای سیستم POS موجود خود که بسیار قدیمیست هستید ؟ و یا یک استارتاپ جدید که در حال ارزیابی بهترین دستگاه POS قابل حمل برای شرکت خود هستند ؟ درک مزایای عمده ی سیستم Android POS در جهت تصمیم گیری صحیح برای موفقیت آینده کسب و کار شما ضروری است.

بیشتر مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی چیست؟

مزیت های کاربردی پوز اندرویدی

  • سخت افزاری مقرون به صرفه

مثلی هست که می گوید یک سیستم صندوق فروش به اندازه ی وزنش ارزش طلا را دارد ، نه به این دلیل که اهمیت آنها برای کسب و کار بسیار زیاد است ، بلکه به این دلیل که آن ها بسیار بزرگ و گران قیمت هستند . تمام این سیستم ها حداقل نیاز به یک تبلت یا یک دستگاه همراه دیگر با سیستم عامل اندروید یا ویندوز دارند . با نصب پارمیس اسمارت روی کارتخوان اندرویدی به آسانی می توانید تمام کارهایی را که با یک صندوق فروشگاهی بزرگ انجام می دادید ، با یک کارتخوان اندرویدی سبک ، کم جا و قابل حمل انجام دهید . نه تنها یک کارتخوان اندرویدی و یا یک تبلت بسیار سبکتر از یک سیستم برای صندوق فروشگاهی معمولی است، بلکه بسیار ارزان تر و کاربردی تر هم هست.

حتما بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار پخش مویرگی

بازدهی و بهره وری از هزینه ها همیشه بیشترین سهم را در فروش دارا است ، زیرا نه تنها در هزینه های شما صرفه جویی می شود ، بلکه بیشتر بودجه و حساب درآمد و خرج خود را برای ابزار و سرمایه گذاری در دیگر بخش های شرکت خود آزاد می کنید که می تواند شرکت شما و شرکتتان را پیش ببرد . همچنین از لحاظ آسانی تعمیرات و هزینه آن ، بسیار مقرون به صرفه تر هستند . زیرا هنگامی که سخت افزار شما فقط یک دستگاه کارتخوان و یا یک تبلت اندرویدی است ، هزینه ی جایگزینی و یا تعمیر آن بسیار ارزان تر و به صرفه تر از یک سیستم کامل صندوق فروش است .

  • طیف گسترده ای از گزینه های سخت افزاری و نرم افزاری

از آن جایی که سیستم پوز اندرویدی با تمامی تبلت ها با پلتفرم اندروید و ویندوز قابل اجرا است ، گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد . برندهایی مثل Samsung, Lenovo, LG, Acer و برند های برتر دیگر در تکنولوژی محصولاتی را تولید می کنند که می تواند با یک راهکار POS Android مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه ها با در بر گرفتن طیف قیمت های مختلف ، هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند . همچنین راه حل های مختلف نرم افزاری برای موبایل وجود دارند که مدیریت فروش و سایر عملکرد های مرتبط را انجام می دهند.

حتما بخوانید: نرم افزار حسابداری تولیدی و نرم افزار تولید و بهای تمام شده

شرکت پارمیس IT ، از اولین ارائه کنندگان دستگاه کارتخوان اندرویدی تحت اپلیکیشن صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت و در قالب راهکار پارمیس 360 ، با ویژگی هایی بی شمار مانند اتصال به پارمیس کلود ، قابلیت تعامل با سیستم پرداخت موجود روی پوز ، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، امکان صدور فاکتور بدون نیاز به اینترنت و … است که با این ویژگی ها ، نیازهای خاص شرکت شما را رفع خواهد کرد.

بیشتر بدانید: نرم افزار حسابداری رایگان

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید