2024-03-29 13:24:03

گذرواژه هایی که هیچوقت نباید آنها را انتخاب کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

گذرواژه در واقع مهمترین دروازه برای ورود به حساب کاربری و سایر حساب های امنیتی شما هستند. اکثر کاربران گاهاً به دلیل عجله ای که در ساخت یک حساب کاربری دارند توجهی به رمز و گذرواژه ای که برای حساب کاربری خود انتخاب می کنند ندارند. بنابراین یک گذرواژه ساده انتخاب می کنند و در اغلب موارد هرگز آن را تغییر نمیدهند!!!

در ادامه این مطلب یک لیست از 25 پسوردی که بیشترین میزان استفاده را داشتند آماده کرده‌ایم که با خواندن آن شاید تصمیم بگیرید برخی از پسووردهای خود را تغییر دهید.

هر سال شرکت اسپلش دیتا لیستی از پسوردهایی که میلیون‌ها بار لو رفته‌اند را منتشر می‌کند و به ترتیب پراستفاده‌ترین آنها را مرتب می‌کند. در 12 ماه سال 2015 این پسوردهایی که اعلام شده‌ بیش از 2 میلیون بار لو رفته‌اند.

نکته عجیب و جالب توجه این است که، “123456” و “password” بیشترین استفاده را داشته‌اند! در ادامه همراه ما باشید تا لیست گذرواژه های لو رفته و ضعیف را با هم ببینیم.

 

ناراحت کننده‌تر اینکه 123456 سال‌های گذشته هم بیشترین استفاده را داشته و این موضوع نشان از بی‌دقتی ما در تنظیمات امنیتی است.

امیدواریم تماشای این لیست باعث شود در انتخاب گذرواژه های خود تجدید نظر کنید و همین امروز گذرواژه های ضعیف خود را تغییر دهید و یک رمز نه چندان ساده را انتخاب نمایید.

در همین زمینه مقاله “ ۱۰ روش برای امنیت آنلاین و وبگردی مطمئن ” را نیز بخوانید و از نکات کاربردی آن در وبگردی و استفاده از اینترنت بهره ببرید…

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید