2024-03-28 21:01:56

با QR Code ویندوز 10 مایکروسافت مشکل سیستم خود را عیب یابی کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مایکروسافت که با ارائه نسخه های مختلف از سیستم عامل های خود به خوبی توانست در میان کاربران جایگاه سیستم عامل محبوب را بدست آورد و میتوان به جرات گفت که بیشتر اطرافیان ما از کاربران مایکروسافت هستند و در طی چندین سال پیش همواره با به روز رسانی ها و نسخه های جدی سیستم عامل های مایکروسافت، سیستم های خود را به روز می کنند.

آخرین نسخه از سیستم عامل های مایکروسافت بعد 3.0، x9، 95، 98، 2000، NT، XP ، ویستا، 7، 8 و 8.1، نسخه ویندوز 10 می باشد که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با ارائه‌ی بروزرسانی سالانه‌ی خود، تغییرات زیادی را در جهت بهتر شدن ویندوز ۱۰ اعمال کند. به همین منظور قرار است کدهای QR به صفحه‌ی آبی مرگ ویندوز ۱۰ اضافه شود.

با توجه به شنیده ها و اخبار منتشر شده، ویندوز ۱۰ شاید آخرین سیستم‌عامل اصلی مایکروسافت باشد و پس از این تنها بروزرسانی‌های مختلف برای ویندوز ۱۰ منتشر شود. بروزرسانی سالیانه مایکروسافت، در فصل تابستان منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود یکی از امکانات ویژه‌ی این بروزرسانی، اضافه شدن QR Code به صفحه‌ی آبی مرگ ویندوز ۱۰ است.  مایکروسافت با استفاده از QR Code  می‌تواند در تشخیص خطاها و کدهای مشکل‌دار صفحه‌ی آبی مرگ، به متخصصان کمک کند.

به این صورت که کاربران ویندوز ۱۰ خیلی سریع می‌توانند کدها را اسکن کرده و مقالات و راه‌حل‌های مناسب را پیدا کنند. معمولا تشخیص علل نمایش صفحه‌ی آبی مرگ ساده نیست و نحوه‌ی شناسایی و برطرف کردن مشکل پیچیده‌تر از تصور شما است. اما با استفاده از ابزار جدید مایکروسافت، کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند هر کدام از مشکلات سیستم را خودشان عیب‌یابی کنند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید