2024-03-19 06:26:04

دلایلی که اثبات می کنند گوگل به تنهایی موجب ترافیک وبسایت ها نمی شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

صاحبان وبسایت ها می دانند که یکی از منابع اصلی در ورودی ترافیک وبسایت ها گوگل است بنابراین زمانی که در مورد مباحث آنلاین صحبتی به میان می آید تمرکز بسیاری از افراد به جستجوی های کاربران اینترنتی معطوف می شود، همین دلایل سبب می شود تا به موضوع بهینه سازی وب سایت خود و محتوای آن بپردازیم و اگر محتوای مورد نظر خود را بهینه سازی نکرده باشیم قطعا حجم قابل توجهی از ترافیک ورودی سایت خود را از دست خواهیم داد.

وبلاگ نویسی را در کنار وب سایت داشته باشیم

یکی از راه های بدست آوردن بک لینک استفاده از تکنیک های وبلاگ نویسی است اما این پیشنهاد راه بسیار مناسبی برای افزایش ترافیک ورودی نیست هرچند که چشم پوشی از ان هم توصیه نمی شود بنابراین اگر اطلاعات مناسبی جهت انتشار دارید می توانید آنها را با تکنیک هایی ساده در وبلاگ خود انتشار کنید.

البته نکته بسیار مهم در این زمینه این است که وبلاگ نویسی به بهینه سازی وب سایت شما کمک چندانی نخواهد کرد اما انجام این عمل باعث می شود تا به حجم ترافیک ورودی وب سایت خود بیفزایید و از این طریق طرفداران زیادی را متوجه حضور وب سایت خود کنید.

همکاری با وبلاگ نویس های دیگر

ایجاد تعامل و همکاری میان نویسندگان وبلاگ ها سبب بهبود وضعیت فعلی وب سایت شما می شود. در صورتی که دارای وبلاگ و وبسایتی هستید که دارای مخاطبان قابل توجهی می باشد به منزله ی این نیست که شما تنها نویسنده یا صاحب وب سایتی هستید که در مورد این موضوع مطالبی را برای ارائه منتشر می کنید. بدین منظور اگر محبوبیت وب سایت خود را ارزیابی کنید قطعا به نتایج جالبی دست خواهید یافت.

این نتایج شامل مطالب و محتوای نویسندگان وبلاگ ها و. صاحبان وب سایتی است که مشابه مطالب شما پست هایی  را منتشر کرده اند بنابراین می توانید با شناسایی این وبلاگ ها تبادل اطلاعاتی را با آنها داشته باشید.

برای این منظور می توانید از بخش نظرات وبلاگ ها استفاده کرده و با نویسنده آن در ارتباط باشید. نکته ای بسیار مهم در این زمینه این است که در هنگام ثبت نظر اطلاعات نسبتا کاملی را ارائه کنید و از درج نظرات بی ربط به موضوع پست خودداری کنید زیرا در این صورت به عنوان اسپم شناخته شده و از تایید نظر در وبلاگ جلوگیری به عمل می آید.

شبکه های اجتماعی موجود را دست کم نگیرید

زمانی که در مورد شبکه های اجتماعی جستجو می کنید قطعا فیس بوک و توئیتر جزء اولین نتایج جستجو درباره شبکه های اجتماعی جهانی خواهند بود که اهداف مشخصی را دنبال می کنند اما توجه به شبکه های اجتماعی دیگر نیز می تواند ترافیک ورودی وب سایت شما را بهبود ببخشد.

شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز با وجود محبوبیت کمتر بین شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر اما همچنان با اشتراک گذاری نویسندگان مختلف وبسایت ها ترافیک ورودی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید