2024-03-29 17:24:21

آموزش سریع ارسال ویدئوی زنده Live Video در استوری اینستاگرام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

توسعه دهندگان اینستاگرام قابلیتی را در این اپلیکیشن اضافه کرده اند که توسط آن کاربران می توانند به صورت زنده ویدئوهای خود را ضبط و منتشر کنند، این امکان که به نام ویدئوی زنده Live Video هم اکنون برای تمامی کاربران قابل استفاده می باشد یکی از ویژگی های جالبی است که امروزه کاربران را به سمت خود کشانده است.

 

بنابر گزارشاتی که اینستاگرام از این قابلیت جدید در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشته است؛ روزانه در حدود 100 میلیون کاربر از این ویژگی جدید، لایو اینستاگرام استفاده می کنند و به تعداد کاربرانی که با استفاده از ویدئوی زنده Live Video از لحظات خود ویدئوی زنده Live Video ضبط و با فالوورای خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارند افزوده می شود.

 

ویدئوی زنده پس از چه مدت زمانی از لایو اینستاگرام پاک می شوند؟

ویدئوهایی که شما برای دوستان خود در اینستاگرام به صورت زنده منتشر می کنید دارای محدودیت زمانی هستند و پس از 24 ساعت به صورت اتوماتیک از قسمت Live اینستاگرام حذف می شوند.

 

آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام

 

بنابراین ویدئوهایی که در اینستاگرام به صورت زنده Live منتشر می شوند ضبط شده نیستند و به صورت زنده Live  هم زمان که کاربر آن را منتشر می کند به فالوورهای آن نشان داده می شود.

 

مدت زمان انتشار ویدئوی زنده (لایو ویدئو در اینستاگرام) چقدر است؟

مدت زمانی که کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می توانند ویدئوی زنده Live Video منتشر کنند حداکثر 60 دقیقه است لذا زمانی که شما در اکانت خود اقدام به انتشار ویدئوی زنده Live Video در اینستاگرام کنید فالوورهای شما می توانند در نوار استوری اینستاگرام Instagram Srories و در زیر ایکون پروفایل شما روی دکمه LIVE کلیک کرده و ویدئوی شما را مشاهده نمایند.

 

آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام

 

فالوورهای من چگونه از انتشار ویدئوی زنده من باخبر می شوند؟

زمانی که این دکمه در استوری اینستاگرام فعال می شود به فالوورهای شما نشان می دهد که شما در حال ارسال ویدئوی زنده Live Video هستید.

 

همچنین شما می توانید ویدئوهای زنده ای که در حال انتشار هستند را در بخش Explore و Top Live با توجه به موضوع مورد علاقه خود مشاهده نمایید، شما با مراجعه به این بخش می توانید ویدئوهای زنده Live Video را مشاهده کنید و در عین حال که ویدئوی زنده Live Video را مشاهده می کنید می توانید کامنت گذاشته و یا ویدئو را لایک کنید.

 

آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام

 

چگونه در اینستاگرام ویدئوی زنده منتشر کنیم؟ (آموزش پخش زنده در اینستاگرام) 

برای به اشتراک گذاشتن ویدئوی زنده Live Video در لایو استوری اینستاگرام به صفحه خانه Home در پیج خود بروید و دکمه Your Story را انتخاب نمایید، سپس مود را بر روی LIVE بگذارید و دکمه Strat Live Video را انتخاب کنید تا اولین ویدئوی زنده خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

 

آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام

 

در صورت لزوم می توانید بخش کامنت را برای جلوگیری از ارسال کامنت های نامرتبط غیر فعال کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید