2024-03-28 19:57:07

آموزش ایجاد صفحه اینستاگرام کامل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 برای اینکه بتوانیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام موفق تر عمل کنیم و دنبال کنندگان صفحه شما را دنبال کنند نیازمند ترفندهایی هستیم که در این آموزش پنج نکته برای ایجاد یک صفحه اینستاگرام کامل را ارائه می کنیم.

اینستاگرام، اپلیکیشن محبوب این روزهای کاربران ایرانی، امکان ثبت عکس و ویدئوهای شما را فراهم کرده است. کار با این اپلیکیشن به تخصص زیادی نیاز ندارد و فقط کافیست پست های خود را بارگذاری و به همراه آن هشتگ هایی را ارسال کنید.

برای اینکه تعداد دنبال کنندگان و لایک های صفحه اینستاگرامتان را افزایش دهید فقط ارسال پست و هشتگ ها کافی نیست. هدفتان از ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام؛ چه یک صفحه اسم و رسم دار و یا فقط یک صفحه شخصی باشد در هر حال این چند نکته به شما کمک زیادی می کند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

قدم اول: نام کاربری

حساب کاربری در اینستاگرام دارای دو نام است. نام کاربری و نام دیگری که دیگر کاربران آن را می بینند. نام کاربردی همانند آیدی حساب کاربری شما در اپلیکیشن تلگرام است و کاربران می توانند به وسیله آن شما را بیابند. نکته مورد توجه در این باره انتخاب یک نام کابری بدون استفاده از کاراکترهای خاص مانند @، & و غیره است. انتخاب یک نام کاربری آسان و پیوسته باعث می شود تا کاربران راحت تر شما را بیابند.

قدم دوم: تعیین حریم خصوصی

اگر میخواهید در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی داشته باشید باید یک صفحه عمومی داشته باشید در غیر این صورت تنها دوستان شما به پست های شما دسترسی خواهند داشت. البته تعدادی از کاربران ترجیح می دهند پس از مدتی از فعالیت عمومی، حریم خصوصی صفحه خود را از حالت عمومی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار تولیدی و نرم افزار شرکتی و پایانه فروشگاهی

آموزش ایجاد صفحه اینستاگرام کامل - فناوری اطلاعات پارمیس

قدم سوم: مهم ترین نکته تصویر پروفایل است

بهترین انتخاب برای عکس پروفایتان، یک تصویر واضح و با کیفیت است. اگر برای شرکتتان یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد می کنید انتخاب لوگو برای عکس پروفایل یک گزینه مناسب محسوب می شود.

قدم چهارم: بیوگرافی از شما سخن می گوید

در قسمت بیوگرافی امکان نوشتن هر چیزی راجع به خودتان را دارید اما در این قسمت با محدودیت 150 کاراکتری رو به رو هستید. شما می توانید یک توصیف مختصر از خودتان در این قسمت بنویسید تا کاربران با شما بیشتر آشنا شوند.

باید مطالعه کنید: نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار حسابداری رایگان

قدم پنجم: تعداد فالوورها را افزایش دهید

برای اینکه بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید بهتر است از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. مهم ترین نکته ارسال پست هایی با تصاویر با کیفیت و ویرایش شده است برای مثال اگر قصد ارسال تصاویر ترول را دارید بهتر است یک تصویر با کیفیت باشد و از اسکرین شات استفاده نکنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید