2024-03-19 10:10:35

حسابداری پارمیس همراه، برنده تندیس جشنواره رسانه های دیجیتال شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

حسابداری پارمیس همراه، برنده تندیس جشنواره رسانه های دیجیتال شد

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال، روز سه شنبه مورخ 94/12/11 در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای دکتر جنتی و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آقای دکتر موسویان، همچنین فعالان و علاقه مندان و دست اندرکاران عرصه فناوری و تکنولوژی برگزار شد؛ از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد و به برترین و شایسته ترین اثر هر بخش، لوح افتخار و تندیس سرآمد هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال اهدا شد.

و اما این بار پارمیس افتخاری دیگر را نصیب خود نمود. نرم افزار حسابداری پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در این جشنواره برنده نشان سرآمد و لوح افتخار در بخش ” نرم افزار تلفن همراه، خدمات کاربردی” شد و به عنوان اثر شایسته سرآمد هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال در این بخش معرفی شد.

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه در جشنواره رسانه های دیجیتال

این نرم افزار کاربردی دستگاه های هوشمند اندرویدی و iOS که چندی پیش به عنوان برترین نرم افزار کسب و کار جشنواره وب و موبایل سال 94 از دیدگاه مردم برگزیده شد، این بار در میان صدها اثر شرکت کننده در جشنواره رسانه های دیجیتال توانست، نشان سرآمد جشنواره را از آن خود کند.

حسابداری پارمیس همراه در هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال

نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس همراه با امکاناتی گسترده به کاربران و اعضای خانواده قابلیت مدیریت حساب ها، هزینه و درآمد، گزارش گیری، ثبت و مدیریت وام، اقساط، چک و همچنین استفاده از ده ها امکان کاربردی دیگر را به صورت رایگان می دهد و جهت برطرف کردن نیاز حسابداری اعضای خانواده و اقشار مختلف جامعه عرضه شده است.

مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس مفتخر است که در این رویداد مهم حوزه فناوری، تکنولوژی و رسانه های دیجیتالی کشور، توانست با تلاش و پشتکار و همچنین توجه ویژه به نیاز حسابداری افراد جامعه، نرم افزار حسابداری پارمیس همراه، محصول رایگان خود را به عنوان نرم افزار خدمات کاربردی تلفن همراه هوشمند به جامعه چندین هزار نفری رسانه های دیجیتال عرضه کند و نهایتاً مهمترین جایزه جشنواره، تندیس سرآمد و لوح افتخار جشنواره رسانه دیجیتال را به عنوان توشه ای برای ادامه راه پارمیس با خود به ارمغان بیاورد.

این موفقیت را به تمامی کاربران پارمیس همراه نیز تبریک می گوییم و امید است که در آینده ای نزدیک بتوانیم با توسعه و گسترش و بهبود هرچه بیشتر نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه گامی بلند و ارزشمند در جهت توسعه فرهنگ حسابداری و حسابرسی در بین افراد مختلف جامعه و اعضای خانواده برداریم و بیش از پیش رضایت عموم کاربران گرامی پارمیس همراه را جلب نماییم.

بیشتر بدانید: نرم افزار انبارداری

در مراسم هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال دکتر موسویان، ریاست محترم مرکز توسعه فناوری اطلاعات به این نکته اشاره داشتند که: “امیدواریم سال 95 را به سالی برای بارور کردن سواد مهارتی تک تک کارکنان وزارت ارشاد تبدیل کنیم و با زیرساخت‌هایی که خودمان ایجاد می کنیم با پایین ترین هزینه سرویس های مورد نیاز را در اختیار همه قرار دهیم.”

از دیگر مواردی که دکتر موسویان در بیانات خود به آن اشاره داشتند، به پایان رساندن فاز اول شبکه ملی فرهنگ، آغاز طرح فرهنگ یار و اعطای نشان شامد (شناسه الکترونیکی محصول دیجیتال) به هر محصول دیجیتالی، از پایان شهریور بود.

ایشان همچنین افزودند که در سال آینده به طور ماهانه فعالان این حوزه رتبه بندی خواهند شد و هر ماه برگزیدگان مشخص می شوند.

دکتر جنتی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این اختتامیه به نقش رسانه های دیجیتال و به طور کلی فضای مجازی در رویدادهای مهم کشور اشاره کردند و افزودند که: “این رسانه ها امروز در اختیار عموم افراد قرار دارد و در این میان رسالت این وزارت، صیانت از فرهنگ کشور است.”

حتما بخوانید: پایانه فروشگاهی

ایشان همچنین خاطر نشان کردند که: “در مقابل فناوری نمی توان ایستاد و باید آینده را دید و فاصله خود را با آن حفظ کنیم تا بتوان از مضرات شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای دیجیتالی و مجازی جلوگیری و از امکانات و مزیت های آن در جهت صحیح استفاده کنیم.”

هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره در سایت رسمی جشنواره رسانه های دیجیتال

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید