2024-03-28 22:23:07

پارمیس موفق به دریافت تندیس 100 برند برتر ایران در سال 94 شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس در کنگره تجلیل از 100 برند برتر و نخبگان ایران 94 موفق به دریافت تندیس و نشان 100 برند برتر ایران شد.

در این کنگره که با محوریت هایی همچون تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، ایجاد بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ ساخت داخل و صادرات کالاها با برند ایران، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت و نشان دادن موفقیت ها و دستاوردهای بخش خصوصی، هفته گذشته در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از 100 برند برتر و نخبگان کارآفرین ایران تجلیل به عمل آمد.

پارمیس که در طی یک ماهه اخیر افتخارات زیادی را برای تولید و عرضه محصول رایگان اندرویدی و iOS خود، حسابداری پارمیس همراه بدست آورد؛ اینبار به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران معرفی و موفق به دریافت تندیس از این کنگره شد. در این کنگره از مدیرعامل این شرکت، به عنوان نخبه کارآفرین ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

فناوری اطلاعات پارمیس با هدف تولید نرم افزارهای حسابداری و مالی و ارائه راهکارهای مالی به سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات، فروشگاه ها، واحد های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و … از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نمود؛ و در طول دهه اخیر توانسته است با تولید و پشتیبانی از نرم افزار های حسابداری خود، نیاز حسابداری افراد، مشاغل و اصناف مختلف را برطرف نماید و ضمن تلاش های بسیار در طی این سالها توانست جزء 100 برند برتر ایران در سال 94 شناخته شود و این به منزله افتخاری بزرگ برای پارمیس می باشد.

امید که در سال آینده نیز بتوانیم در عرصه های مختلف افتخار آفرین باشیم و از این طریق از مشتریان و همراهان همیشگی پارمیس قدردانی کنیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید