2024-03-28 22:37:27

پارمیس برای سومین بار موفق به دریافت تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، عصر روز دوشنبه 10 خرداد 95 با حضور بیش از 80 شرکت فعال در حوزه فناوری، نوآوری، تکنولوژی و دانش بنیان در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزار شد.

دریافت جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برای سومین بار توسط فناوری اطلاعات پارمیس

فناوری اطلاعات پارمیس مفتخر است که برای سومین بار، موفق به دریافت تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در چهارمین دوره از این رویداد بزرگ فناوری و نوآوری کشور شده است. لازم به ذکر است که شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در دوره های قبلی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، مفتخر به کسب تندیس از این جایزه ملی شده بود.

شرکت‌های حاضر در این دوره با مدل‌های بنگاه‌های صنعتی و خدماتی، شرکت‌های کوچک فناوری‌محور و مدل‌هلدینگ (سازمان‌های مادر) جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند و در مراسم اختتامیه نشان متناسب با امتیاز خود را دریافت نمودند.

به بیان دبیر چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری گفت: تلاش برای فراهم ساختن ساز و کار تعالی و بلوغ شرکت ‌های ایرانی به عنوان هدف اصلی از نخستین سال برگزاری این جایزه است.

گفتنی است که در ادامه این مراسم،نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی نیز به بیان نکاتی در خصوص وضعیت اقتصاد دانش بنیان، براساس روش ارزیابی دانش بانک جهانی در سال 2012 پرداختند و شاخص پیچیدگی اقتصادی در ایران و کشور های منتخب را مورد بررسی قرار دادند.

در بخش بعدی مراسم چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، از دانشمندان و مسئولان سیاست گذاری نوآوری در کشور دعوت به عمل آمد تا در خصوص میزان پیشرفت و موفقیت شرکت ها نسبت به سالهای گذشته در این جایزه گفتگویی داشته باشند.

و در پایان نیز، دکتر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز، درباره رشد فناوری، صنعت و تکنولوژی در حوزه های مختلف در طول تاریخ ایران و سایر کشورهای پیشرفته، نکات ارزشمندی را بیان کردند و همچنین به دستاوردهای کسب شده توسط دانشگاه ها در طی این سالها اشاره کردند.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، با تکیه بر دانش، مهارت ها، تجربیات و دستاوردهای خود در طی سالهای گذشته، همواره در تلاش است تا کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهد و در همین راستا، به تمامی سطوح ارزش گذاری جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برای شرکت ها اعم از تعهد، توانمندی، شایستگی و رقابت پذیری در طول مسیر پیشرفت و توسعه خود دست یابد و کسب این افتخارات را توشه ای برای ادامه این مسیر پر فراز و نشیب دستیابی به برترین ها، قرار دهد.

مدیرعامل فناوری اطلاعات پارمیس، یکی از مهم‌ترین اهداف جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری را حرکت موثر شرکت‌ها در مسیر فناوری و نوآوری دانست و افزود: “افزایش رقابت پذیری بنگاه‌ها و سازمان‌ها بر اساس توسعه فناوری و نوآوری، از دستاوردهای مهم این جایزه برای تمامی بنگاه ها خواهد بود. در همین خصوص شرکت پارمیس تلاش نموده است تا با استفاده از به روز ترین دانش، فناوری و تکنولوژی روز و استفاده از نیروهای جوان و متخصص، با ارائه خدمات و محصولاتی مبتنی بر نوآوری های نوین، در راستای کسب درجات عالی از این جایزه قدم بردارد تا بتواند به بالاترین و ارزشمندترین جایگاه در حوزه فناوری و نوآوری در میان شرکت های هم رده خود دست یابد.”

مراسم اختتامیه چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با قدردانی و اهدای تندیس به شرکت های برگزیده در این دوره از جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به پایان رسید.

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری اختصاصی پارمیس از مراسم اختتامیه دعوت می کنیم…

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی | اختتامیه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

اختتامیه چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

اختتامیه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران

اختتامیه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

اختتامیه چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

عکس یادگاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید