2024-03-19 12:17:12

فناوری اطلاعات پارمیس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز حضور یافت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز پایان یافت.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که در تاریخ ۱۰ تا ۱۴ خرداد ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار شد، شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده انواع نرم افزار حسابداری و مالی نیز حضور موثری داشت.

این نمایشگاه که همه ساله با حضور پر شور تولیدکنندگان و فعالان داخلی و خارجی در حوزه ساختمان برگزار می شود، امسال نیز شاهد آخرین تولیدات، توانمندی‌ها و فناوری ‌های صنعت ساختمان بود که از پی تا نما برای علاقه مندان و بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در این خصوص گفت: وجود ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن گویای اهمیت برگزاری نمایشگاه های بزرگ و هدف‌گذاری جهت بهره‌برداری از این نمایشگاه ‌هاست.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس که تولید کننده و ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری و مالی برای اصناف و کسب و کارهای گوناگون می باشد، امسال نیز با هدف معرفی محصولات خود (نرم افزار حسابداری پارمیس)، به فعالان حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه حاضر شد و ضمن معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، نرم افزاری مناسب برای اصناف و کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی، فروشگاهی و شرکتی در ابعاد کوچک و متوسط، نرم افزار یکپارچه ERP پارمیس استار خود را نیز به علاقه مندان و فعالان حوزه صنعت ساختمان در ابعاد کارخانه ها و شرکت های بزرگ معرفی نمود و همچنین راهکارهای مالی و حسابداری مناسب و مختص مشاغل زیر مجموعه صنعت ساختمان را برای علاقه مندان شرح داد.

پارمیس در طی بیش از یک دهه فعالیت خود با تکیه بر تخصص و دانش نیروهای جوان خود و همچنین نیاز سنجی صحیح از کسب و کارها و اصناف مختلف، توانسته است با شعار “از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ با نرم افزارهای مالی پارمیس” طیف وسیعی از نرم افزارهای مالی را برای اصناف گوناگون و انواع مشاغل تولید نماید که با ارائه امکاناتی متناسب با نیازهای هر کسب و کاری، مدیریت و رسیدگی به امور حسابداری و مالی را برای این کسب و کارها ساده، دقیق و مکانیزه میکند.

این نمایشگاه به دنبال ایجاد فضا و بستر مناسب برای تعامل و ارتباط نزدیک بین تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان و متقاضیان کالا و خدمات در این زمینه است.

 پارمیس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید