2024-03-19 07:31:15

امکان خرید آنلاین نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس فراهم شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به اطلاع آندسته از علاقه مندانی که تمایل به خرید آنلاین نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس دارند می رساند که اخیراً قابلیت خرید آنلاین نسخه های مختلف نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس از طریق سایت پارمیس فراهم شده است.

خریداران محترم می توانند با مشاهده امکانات و ویژگی های محصولات در صفحات مربوط به هر نسخه، برای خرید نسخه مورد نظر خود به صورت خرید اینترنتی اقدام نمایند. پس از اتمام فرآیند خرید اینترنتی نرم افزار حسابداری پارمیس، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما مشتریان گرامی جهت هماهنگی دقیق نحوه ارسال محصول و سایر جزئیات تحویل آن اقدام خواهند کرد.

خرید آنلاین نرم افزار حسابداری پارمیس

قابل ذکر است که خرید اینترنتی نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس در نسخه های مختلف حسابداری فروشگاهی، حسابداری شرکتی، حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی و غیره از طریق فروشگاه اینترنتی دیجیکالا نیز امکانپذیر بود که مخاطبان این فروشگاه اینترنتی نیز از این طریق میتوانند نرم افزار مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

در صورت وجود هرگونه ابهامی در زمینه خرید آنلاین نرم افزار از سایت پارمیس و فرآیند تحویل کالا، میتوانید با واحد فروش پارمیس به شماره 02187759000 تماس حاصل نمایید تا با اطمینان بیشتری پس از مشاوره رایگان خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبار و نرم افزار CRM

هدف پارمیس از راه اندازی بخش خرید آنلاین نسخه های پارمیس پلاس ساده تر کردن هرچه بیشتر فرآیند خرید نرم افزار برای مشتریان گرامی در بستری قابل اطمینان می باشد و امیدواریم که از این پس نیز همچون گذشته خدمات شایسته ای را به شما همراهان عزیز ارائه دهیم.

خریداران گرامی توجه فرمایند که با خرید نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، از یکسال پشتیبانی رایگان نرم افزار نیز بهره مند خواهند شد.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار تولید و پایانه فروشگاهی

لیست قیمت و خرید آنلاین

 

همچنین میتوانید از طریق هریک از صفحات زیر نیز به تفصیل مشخصات نسخه های مختلف را مشاهده نمایید و با مقایسه قابلیت های هر نسخه، نرم افزار مناسب کسب و کارتان را خریداری نمایید.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری تولیدی

نرم افزار حسابداری بازرگانی

نرم افزار حسابداری جامع

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید