2024-03-19 11:54:45

حضور پارمیس در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و رونمایی از اپلیکیشن پارمیس اسمارت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس اینبار در نمایشگاه بانکداری الکترونیک که از 2 لغایت 3 بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، با اپلیکیشن پارمیس اسمارت خود حضور یافت و از این اپلیکیشن هوشمند و کاربردی، روی دستگاه های پوز شرکت توسن تکنو رونمایی کرد.

مطالعه کنید: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

توسن تکنو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تامین سخت افزارهای بانکی می باشد که دستگاه ها و تجهیزات سخت افزاری پیشرفته ای را در این حوزه تولید نموده و به همین منظور پارمیس در این دوره از نمایشگاه در غرفه توسن تکنو حضور داشت و توانمندی خود را در حوزه تولید اپلیکیشن های هوشمند و کاربردی مالی بر روی دستگاه های سخت افزاری این شرکت به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبار و نرم افزار CRM

توسن تکنو به تازگی محصولات سخت افزاری جدیدی مبتنی بر اندروید را به بازار عرضه کرده است که قابلیت اتصال به سیستم های پرداخت یکپارچه را داراست و در نتیجه پارمیس توانسته اپلیکیشن پارمیس اسمارت خود را متناسب با این سخت افزارها بهینه کند و روی این دستگاه ها نصب نماید. لذا نصب اپلیکیشنی کاربردی و هوشمند همچون پارمیس اسمارت روی چنین دستگاه هایی قطعاً تحولات گسترده ای را در نظام بانکداری، فروشگاهی و پوز فروشگاهی یا کارتخوان اندرویدی به وجود خواهد آورد.

مطالعه کنید: نرم افزار پخش مویرگی و پایانه فروشگاهی

در حقیقت نسل جدید اپلیکیشن های پارمیس که ارتباط مستقیمی با پوز های بانکی دارند قابلیت نصب روی این دستگاه ها را دارا هستند. این تکنولوژی جدید در این نمایشگاه در غرفه توسن تکنو به معرض نمایش عموم بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار گرفت و با استقبال خوب شرکت کنندگان نیز رو به رو شد.

پارمیس اسمارت یک اپلیکیشن اندرویدی بر مبنای Cloud می باشد که به کاربر اجازه میدهد تا اطلاعات خود را روی این فضای ابری ذخیره کند و در نتیجه با این هوشمند سازی و یکپارچه سازی، میتواند صندوق فروشگاهی مبتنی بر اندروید داشته باشد.

باید بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار بازرگانی

امروزه نیاز به چنین ابزاری برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی به وضوح دیده می شود و پارمیس توانسته در میدان رقابت میان تولید کنندگان این حوزه به خوبی عمل کند و با تکیه بر تجربیات خود در تولید محصولات نرم افزارهای حسابداری، اپلیکیشنی قدرتمند را برای این منظور تولید کند و اپلیکیشن خود را با جدیدترین دستگاه های سخت افزاری موجود به خوبی تطبیق دهد.

مطالعه بیشتر: نرم افزار فروشگاهی و نحوه دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید