2024-03-19 08:28:13

نمای کلی پارمیس استار چگونه است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

متخصصین تیم تولید پارمیس، نمای کلی نرم افزار را طوری طراحی کرده اند که زیرسیستم های مختلف، بطور مجزا در منوهای مستقل قرار گیرند تا کاربران گرامی بتوانند به راحتی با سیستم مورد نظر ارتباط برقرار کرده و فرم های مورد نیاز خود را راحتتر بیابند.

 parmis star

در حال حاضر پارمیس استار شامل زیرسیستم های حسابداری، کالا و انبار، بانک و چک (خزانه) و بازرگانی (خرید و فروش) می باشد. منوی اطلاعات پایه شامل یکسری فرم های تعاریف اولیه زیر سیستم هاست که در کلیه زیر سیستم ها مشترک می باشد.

همچنین منوی امکانات (بعداً به طور کامل شرح  داده خواهد شد)، در تمامی زیر سیستم ها مشترک می باشد.

زیرسیستم های پارمیس شامل سه بخشِ عملیات، تعاریف اولیه ، گزارشات می باشد.

 parmis star

 در بخش عملیات، تمامی فرم هایی که مربوط به عملیات هر زیرسیستم است، نمایش داده می شود.

 در بخش تعاریف اولیه، فرم های پایه ای که در هر زیرسیستم لازم است، نمایش داده می شوند. معمولا یک سری تعاریف که در فرم های عملیات لازم است، در فرم های بخش تعاریف اولیه هر زیرسیستم، تعریف می شوند.

گزارشات هر زیر سیستم به طور مجزا در بخش گزارشات هر زیر سیستم قابل مشاهده می باشد.

از دیگر امکاناتی در طراحی نمای کلی نرم افزار در نظر گرفته شده است، تنظیمات زیرسیستم هاست که برای هر زیرسیستم بطور مجزا درنظر گرفته شده است. این امکان سبب می شود که کاربران تنظیمات مورد نظر را راحتتر بیابند و تنظیمات دلخواه را برای هر زیرسیستم به طور مجزا اعمال کنند. از دیگر مزیت های این قسمت می توان به این موضوع اشاره کرد که تنظیمات اعمال شده می تواند به ازای هر شرکت تغییر کند و تغییرات تنظیمات هر شرکت بطور مستقل ذخیره شود.

یکی از تسهیلاتی که در پارمیس استار در نظر گرفته شده است، مشخص کردن فرم های پرکاربرد کاربران، در قسمت میانبر می باشد که هر کاربر می تواند فرم های دلخواه خود را در قسمت میانبر، اضافه کرده تا دسترسی به فرم ها سریع تر انجام شود.

کاربر می تواند با استفاده از دکمه هایی که در نظر گرفته شده اند،نام فرم های میانبر خود را بصورت لیستی و یا با جزئیات، مشاهده کند.

همچنین یکسری فرم ها که طبق نظر تحلیلگران، پرکاربرد به شمار می آیند، در دیاگرامی در وسط صفحه کاری نرم افزار به نمایش در می آید که این دیاگرام ها نیز برحسب هر زیر سیستم، متفاوت می باشد.

parmis star 

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید