2024-04-16 13:32:46

دیداراعضای هیات مدیره پارمیس با جانباز انقلاب؛حاج اکبر بخشایش در روز جانباز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

دیداراعضای هیات مدیره پارمیس با جانباز انقلاب؛ حاج اکبر بخشایش در روز جانباز

همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز اعضای هیئت مدیره پارمیس با حضور در بیمارستان خاتم الاتبیاء ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با حاج اکبر بخشایش ، جانباز انقلاب دیدار کردند .
بنیانگذار پارمیس در این نشست صمیمانه با جانبازبزرگوار حاج اکبر بخشایش بیان داشت امیدواریم خداوند این توفیق را به ما عنایت نماید تا بتوانیم ادامه دهنده اهداف و آرمان های شما جانباز بزرگوار که همان راه شهدا و ائمه بزرگوار است باشیم.
وی با بیان این‌که باید یاد وخاطره ای جاودان و ماندگاری از انسان در قلب ها به یادگار بماند اظهار داشت: حاج اکبر بخشایش با رشادت های خود در 22 بهمن سال 57بر تکلیف خود عمل کرد و با ایمان به مردم، مجاهدتها و رشادت ها و اخلاص خود هدف والا و مقدس انقلاب را دنبال و به ثمر نشاند.
حاج اکبر بخشایش جانباز انقلاب و یکی از اعضای موسس مسجد جامع رسالت و مبارزان انقلابی 22 بهمن 57 است که درآن روز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از ناحیه نخاع آسیب دیدند . حاج اکبر بخشایش بعد از 35 سال از آن روز همچنان با روحیه ای بالا و چهره ای بشاش و پر انرژی پذیرای جوانان وامیدهای آینده انقلاب است .و همواره باعلم و درایت خود نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی روز طرحی روشن از آینده را به همگان انتقال می دهد .

این دیدار که با هدف گرامیداشت مقام والای جانبازان بزرگ انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی با حضور اعضای هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات پارمیس صورت گرفت انرژی مضاعفی را در جهت حفظ آرمان های انقلاب به میهمانان انتقال داد.

قابل ذکر است پارمیس در جشن تولد نرم افزار حسابداری پارمیس از مقام شامخ ایشان و همسر بزرگوارشان تقدیر به عمل آورده است .

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید