2024-03-19 11:14:59

بروز رسانی پارمیس با ظاهر و کارایی متفاوت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس با بیش از یک دهه تولید نرم افزار حسابداری و با کوله باری از تجربه درصدد است تا با بهره گیری از تجربیات طراحی پارمیس استار، پارمیس همراه و بلاخص پارمیس 9 آپدیت جدید با نام پارمیس 10 جهت رفاه حال کاربران پارمیس 9 ارائه دهد، تا در ضمن قدردانی از همراهی مشتریان دیرینه و صبور پارمیس 9، دین خود را به همراهان واقعی پارمیس ادا نماید. پارمیس استار دارای امکانات فراوان و گستره ای است که جهت مصارف صنعتی و فروشگاهی بزرگ و فروشگاه هایی با حجم کاری بالا طاراحی گردیده است به همین دلیل شرکت فن آوری و اطلاعات پارمیس با بهره گیری از نیازهای مشتریان پارمیس 9 و برنامه جامع پارمیس استار در صدد است تا با ارائه پارمیس 10 نرم افزاری با امکانات پارمیس استار در حد مصارف فروشگاهی متوسط و کوچک جهت رفع نیاز های مشتریان  ارائه نماید. در ادامه به برخی از امکانات پارمیس ده اشاره خواهد شد.

در این نسخه کاربری آسان و در دسترس بودن منوها و اجرای هم زمان چند پنجره چشمگیر خواهد بود.

 parmis 10

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان طراحی فضای کاری نرم افزار بر اساس سلیقه و نیاز مشتری است. در این نسخه کاربر می تواند محیط کاری نرم افزار بلاخص فونت ها، اندازه فونت را به دلخواه تغییر داده و  محیطی جذابی برای کار در اختیار داشته باشد.

 

همچنین در این نسخه بسیاری از درخواست های مشتریان مانند گزارش تحلیلی از تفضیلی های شناور، موجودی ریالی انبار تا تاریخ خاص، به روز شدن بهای تمام شده کالاها بر اساس ساعت خرید فروش، تخفیف معادل ارزش افزوده، درصد تخفیف 100 درصدی برای هدیه ها، ایجاد یک ردیف کالا در وسط فاکتور و بسیاری امکانات جدید دیگر اضافه شده است. جهت آشنایی با امکانات پارمیس 10  همچنان اخبار پارمیس را دنبال بفرمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید