2024-04-18 08:54:38

الکترونیکی شدن خدمات پارمیس نتیجه ی نشست مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با گروه برنامه ریزی ،تولید و پشتیبانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

الکترونیکی شدن خدمات پارمیس نتیجه ی نشست مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با گروه برنامه ریزی ،تولید و پشتیبانی

مدیرعامل و موسس شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در نشست هم اندیشی با گروه تولید، برنامه ریزی و پشتیبانی بر تغییر رویکرد های نوین پارمیس اشاره کردند. در این جلسه که در روز 19 آذرماه برگزار شد مدیر عامل پارمیس الکترونیکی شدن کلیه ی خدمات پارمیس از جمله پارمیس 10 را برای دنیای تکنولوژی محور کنونی لازم دانستند و از تمهیداتی که برای تحقق این امر اندیشیده اند سخن گفتند. باشگاه مشتریان از مهم ترین مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل پارمیس ضمن دعوت مجدد از همه ی مشتریان پارمیس برای پیوستن به باشگاه مشتریان پارمیس به آدرس (club.parmisit.com) بر لزوم خدمت رسانی 24 ساعته به مشتریان پارمیس تاکید کردند. ایشان مشتریان را بزرگترین سرمایه ی پارمیس خواندند و رضایت آنها و کیفیت پاسخگویی به نیازهای آنها را از اهداف شرکت فناوری اطلاعات پارمیس دانستند.

باشگاه مشتریان نرم افزارحسابداری پارمیس با هدف ارائه ی خدمات و سرویس هایی جدید و با کیفیتی عالی و در عین حال به طور مستمر برای مشتریان راه اندازی گردیده است. تعامل مستقیم با مشتریان، تامین نیازها و جلب رضایت آنها از دیگر اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان پارمیس می باشد.

اعضای خانواده پارمیس از این پس می توانند با وارد نمودن نام کاربری که همان شماره مشتری آنها بوده و همچنین رمز عبور که از طریق پیامک برای آنها ارسال می گردد و ورود به باشگاه، خدمات زیر را دریافت نمایند.

  • ارسال سوال ها و درخواست ها از طریق تیکت و دریافت جواب کارشناسان
  • تمدید پشتیبانی های سالانه بصورت آنلاین
  • پرداخت صورتحسابها و فاکتورها بصورت آنلاین از طریق درگاه بانکی اینترنتی
  • ارسال مدارک
  • ارسال و دریافت پیام ها و نامه ها

مدیر عامل پارمیس در ادامه ی سخنان خود مزایای این روش را افزایش سرعت، در دسترس بودن 24 ساعته ی کارشناسان پارمیس برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده از جانب مشتریان و کاهش انتظار برای برقراری تماس با گروه پشتیبانی عنوان کردند و استفاده از تیکت را برای مواردی از قبیل دریافت کد فعال سازی، تمدید پشتیبانی و نیز مطرح کردن مشکلات و سوالات ایجاد شده در حین کار با نرم افزار مناسب دانستند.

رویکرد استفاده از تیکت در نسخه های پارمیس همراه مورد استقبال مشتریان استفاده کننده از گوشی های اندروید و IOS واقع شده است. تجربه ی موفق تیکت در پارمیس همراه از دلایلی است که شرکت پارمیس در نظر گرفته است آن را برای همه ی مشتریان نرم افزار حسابداری پارمیس نیز اجرا نماید.

در این نشست مدیر عامل پارمیس از عرضه ی پارمیس 10 در اواخر دی ماه خبر دادند وبه اعمال تغییراتی مهم و مثبت برای مشتریانی که از پارمیس 10 استفاده خواهند کرد اشاره نمودند. تاکید بر پشتیبانی پارمیس 10 از طریق باشگاه مشتریان از دیگر نکات مهم این نشست بود.

پارمیس 10 نسخه ی جدیدی از نرم افزار حسابداری پارمیس است که با نامی متفاوت عرضه خواهد شد. جذابیت های گرافیکی و سرعت در فرایندهای مختلف نرم افزار از جمله صدور فاکتور بر مزایای پارمیس 10 افزوده است.

ایشان در انتهای این جلسه اظهار امیدواری کردند که نسخه های جدید نرم افزارهای حسابداری پارمیس موردتوجه عموم مشتریان عزیز واقع شده و پاسخگوی تمام نیازها و انتظارات آنها باشد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید