2024-03-29 16:47:44

باشگاه مشتریان پارمیس خدمتی نوین در راستای الکترونیکی شدن خدمات پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در نظر دارد به منظور رفاه حال مشتریان عزیز و تسریع روند امور مورد نیاز کاربران، باشگاه مشتریان پارمیس را با حضور شما همراهان همیشگی پارمیس افتتاح نماید.

ما همواره در تلاش بوده ایم تا بتوانیم خدماتی شایسته در واحد های فروش و پشتیبانی در اختیار خانواده بزرگ و خوب پارمیس قرار دهیم . در این راستا از چندی پیش کارشناسان واحد فناوری پارمیس اقدام به طراحی سامانه باشگاه مشتریان پارمیس نمودند.

باشگاه مشتریان نرم افزارحسابداری  پارمیس با هدف ارائه خدمات و سرویس هایی جدید و با کیفیتی عالی و در عین حال به طور مستمر به مشتریان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس راه اندازی گردیده است .تعامل مستقیم با مشتریان، تامین نیازها و جلب رضایت آنها از دیگر اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان پارمیس می باشد.

اعضای خانواده پارمیس از این پس می توانند با وارد نمودن نام کاربری که همان شماره مشتری آنها بوده و همچنین رمز عبور که از طریق پیامک برای آنها ارسال می گردد و ورود به باشگاه، خدمات زیر را دریافت نمایند.

·        ارسال سوال ها و درخواست ها از طریق تیکت و دریافت جواب کارشناسان

·        تمدید پشتیبانی های سالانه بصورت آنلاین

·        پرداخت صورتحساب ها و فاکتورها بصورت آنلاین از طریق درگاه بانکی اینترنتی

·        ارسال مدارک

·        ارسال و دریافت پیام ها و نامه ها

رویکرد نوین پارمیس با تاکید هرچه بیشتر بر الکترونیکی شدن همه ی فعالیت های پارمیس جهت پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته ی کارشناسان انجام شده است.

فناوری اطلاعات پارمیس ضمن دعوت مجدد از همه ی مشتریان پارمیس برای عضویت در باشگاه مشتریان اعلام می دارد که طی ماه های آتی کلیه ی خدمات از قبیل دریافت کد فعال سازی، ارتقای قفل ها، سریال قفل ها، تمدید پشتیبانی، کنترل نماینده های فروش در تهران و شهرستانها، لیست قفل ها ومشاهده ی  امکانات آنها برای خرید آنلاین قفل ها به باشگاه مشتریان پارمیس انتقال داده خواهد شد.

 شرکت در تالارهای گفتگوی گروهی برای پرسش و پاسخ از کارشناسان حسابداری و کامپیوتر از دیگر مزایای عضویت در باشگاه است. این امر علاوه بر اینکه روند پاسخگویی را تسریع می بخشد امکان مطالعه ی اشکالات و سوالات مطرح شده ی مشتریان پارمیس را به سایر مشتریان می دهد.

خبر مهم دیگر بارگذاری لینک دانلود پارمیس 10، نسخه ی جدید نرم افزار حسابداری پارمیس است که تنها از طریق عضویت در باشگاه مشتریان پارمیس امکان دانلود آن فراهم خواهد شد . سرعت صدور فاکتور و نیز محیط کاربری و جذابیت های گرافیکی پارمیس 10 این نسخه را بین نسخه های مختلف پارمیس متمایز کرده است.

باشگاه مشتریان پارمیس تا کنون برای برنامه پارمیس همراه اندروید و IOS قابل استفاده بوده است و بسیاری از همراهان دارنده ی برنامه های موبایل با عضویت در باشگاه از امکانات آن بهره مند بوده اند.

شما مشتریان عزیز می توانید باکلیک روی لینک زیر و ثبت نام به جمع خانواده ی بزرگ پارمیس در باشگاه مشتریان بپیوندید. 

http://club.parmisit.com/

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید