2024-03-28 18:42:08

خبر ویژه: میزان افزایش ساعت کاری مرکز پشتیبانی پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده ی نرم افزارهای مالی و حسابداری در کشور است که با همراهی نیروهای کارآزموده خدمات خود را در سراسر کشور عرضه می کند.

این مجموعه همواره بر این عقیده است که سرمایه ی اصلی پارمیس مشتریان همیشه همراه و محترم نرم افزار حسابداری پارمیس هستند.

مدیریت محترم شرکت فناوری اطلاعات پارمیس ، طی نشستی که با گروه پشتیبانی در زمینه ی هرچه بهتر خدمت رسانی به مشتریان عزیز برگزار شد با تاکید بر نقش پررنگ و حیاتی واحد پشتیبانی در هر مجموعه به خصوص شرکت های تولید نرم افزار ، به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز و نظر به اینکه واحد پشتیبانی یکی از نقاط قوت و پراهمیت در هر مجموعه ی موفق است و پاسخگویی به سوالات باید به طور دقیق و حرفه ای و نیز مطابق بر آخرین راهکارهای پشتیبانی صورت گیرد طبق مصوبه ی هیئت مدیره ی فناوری اطلاعات پارمیس ساعت کاری واحد پشتیبانی را از تاریخ 21/02/1394 تا ساعت 20:00 اعلام نمودند.

ایشان همچنین بر آمادگی داشتن افزایش فعالیت واحد پشتیبانی تاکید کرده و این امر را مستلزم نیاز مشتریان گرامی دانستند زیرا فعالیت اقتصادی شما زیر چتر حمایتی پارمیس با امنیت و آرامش بیشتری صورت خواهد گرفت.

این تغییر ساعت کاری با عنایت به نتایج نظرسنجی های متعددی که از شما عزیزان انجام شد صورت گرفته است و هدف ما رضایت مندی هرچه بیشتر شماست.

باشگاه مشتریان پارمیس از دیگر تمهیداتی است که فناوری اطلاعات پارمیس با رویکرد الکترونیکی شدن فرآیندهای فروش و پشتیبانی نرم افزار برای شما مشتریان عزیز اندیشیده است و هم اکنون تعداد زیادی از همراهان خانواده ی بزرگ پارمیس با عضویت در باشگاه مشتریان از خدمات آنلاین واحد فروش و پشتیبانی بهره مند هستند.

شما می توانید برای تماس با بخش پشتیبانی فنی پارمیس یکی از روش های زیر را به کار گیرید:

تماس مستقیم با مرکز پشتیبانی: ۸۷۷ ۵۸ ۸۷۷

ارسال ایمیل برای بخش پشتیبانی فنی به آدرس Support{at}ParmisIT.com

ورود به باشگاه مشتریان پارمیس و ارسال مشکل برای پیگیری

گفت و گوی آنلاین

با احترام

فناوری اطلاعات پارمیس

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید