2024-03-28 14:37:29

5 فاکتور انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
نرم افزار مدیریت ارتباط
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

کسب و کارهای مختلف به امید تبدیل داده های روزانه زیاد از طریق وب سایت ها به اطلاعات مناسب، باید قبل از سفارش گرفتن از مشتری از روی راه حل های نرم افزار CRM به دقت برنامه ریزی هایی را انجام دهند. قبل از انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید به سوالات زیر در جهت انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM پاسخ بدهیم.

  • مفهوم واقعی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
  • برای یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هزینه می کنید؟
  • آیا کسب و کار شما به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد؟
  • آیا ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیازهای کسب و کار شما را برطرف می کند؟

اطلاعات ارزشمند برای بهبود رضایت مشتری، خدمات و وفاداری، کاهش هزینه و بهبود سود از مزایای وجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM است. با توجه به گستره و ارزش استقرار موفقیت آمیز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM روند تصمیم گیری در کسب و کار حرفه ای نیازمند در نظر گرفتن و رسیدگی به پنج عامل کلیدی است. البته دانستن بودجه شما یکی از اجزای مهم تصمیم گیری خرید فناوری اطلاعات است.اگرچه قیمت فقط یک فاکتور است و اغلب بیشتر از یک محدودیت از یک امتیاز است.فقط بالا بودن قیمت را در نظر نگیرید، اما همچنین هزینه های بلند مدت و منفعت ها را بررسی کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM این هزینه را به شما تحویل خواهد داد.آن چیزی که در فاکتور قیمت مهم است و یا نیست را تعیین کنید.بعد از همه این ها، آموزش ببینید، ارتقا بدهید و خدمات کلی جاری از همان بودجه پرداخت اولیه باز می گردد.همچنین هزینه های یکپارچه سازی سیستم، سفارشی سازی نرم افزار و تجهیزات اضافی مانند سرورها، کامپیوترهای شخصی و نوت بوک ها را در نظر بگیرید.همچنین این مهم است که از یکپارچه سازی آسان نرم افزار و قیمت موثر با زیرساخت های فناوری اطلاعات موجود مطمئن شوید. بعد از همه این ها، کاهش نرخ اپلیکیشن مدیریت ارتباط با مشتری CRM که مستلزم یک سرمایه گذاری بزرگ در زیرساخت های شما است به طور ناگهانی هزینه های کلی شما را کاهش می دهد.

پیشنهاد مطالعه بیشتر : مزیت های کلیدی نرم افزار CRM برای کسب وکارها

تعریف شفاف اهداف کسب و کار

توسعه مجموعه ای از اهداف کسب و کار، یک جزء جدایی ناپذیر از هر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM است که انتخاب می شود.علاوه بر بخش فناوری اطلاعات، مدیران و یک نماینده از کاربران نهایی که از بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM، حکایت می کنند. شما باید از یک سطح حداقل تا یک سطح بالای اجرایی خرید ایمنی داشته باشید.این افراد نه تنها باید به پشتیبانی از نرم افزار جدید بپردازند بلکه باید ورودی را به داده های موجود ارائه کنند و قابلیت های مورد نیاز از توان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM را بدست آورند.

فهمیدن اینکه چگونه گروه ها تولید می کنند، دستیابی و ذخیره داده و تعیین نقاط قوت و ضعف هر روش مهم است. بخش های از قبیل فروش، بازاریابی و خدمات، بهره برداری از آنها برای تولید مجموعه ای از الزامات اجباری و یک لیست از خواسته ها را شامل می شود. شما باید یک چک لیست از قابلیت اندازه گیری، الزامات وزن و اولویت بندی برای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM خود که همچنین به عنوان یک معیار برای تجزیه و تحلیل پیگیری از موفقیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM عمل می کنند و بازگشت سرمایه گذاری (ROI) را در بر دارند داشته باشید.

تقاضا و سایت

جوانب مثبت و منفی نسبت به دو رویکرد از استقرار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد.برای بسیاری از کسب و کارها، رویکرد مبتنی برابر یا رویکرد نرم افزار به عنوان یک خدمت از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM به آنها دسترسی سریع برای قدرتمند تر شدن می دهد. تجهیزات پیشرفته، و نیازهایشان به خرید یا پشتیبانی فن آوری فشرده را نفی می کند. از آنجا که یک ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد نرم افزار در حال حاضر دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کار بالا و در حال اجرا است، اجرای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بسیار سریعتر از رویکرد ابر است.

سازمان های دیگر، به ویژه کسانی که با طیف عظیمی از کارکنان داخلی فناوری اطلاعات و زیر ساخت های محاسبات اضافی، ممکن است خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود و سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن را ترجیح بدهند. با وجود قرارداد ارائه دهندگان خدمات، متخصص امنیت و موافقتنامه سطح سرویس، برخی از کسب و کارها از استخدام یک شخص ثالث برای اجرا و حفظ ابزار اساسی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نگران هستند.

نرم افزار CRM

مقیاس پذیری

شما در حال خرید یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای کمک به رشد کسب و کار خود هستید. آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شما، با شما رشد خواهد کرد؟یک طرح توسعه یافته خوب به مقیاس پذیری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آدرس می دهد تا اطمینان از تصمیم سال جاری به پشیمانی سال بعد تبدیل نشود.مقیاس پذیری معیار بسیار مهمی است زیرا شما تنها یکبار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را می خرید، در ارتباط با خرید یک سیستم جایگزین و بازخورد منفی از مجموعه اجرایی شما نمی خواهید مجبور به دست و پنجه نرم کردن با هزینه ها و صرف ساعت ها زمان شوید – و بازخورد منفی از مجموعه اجرایی – در ارتباط با خرید یک سیستم جایگزین چند سال پیش.

سطح تخصص کارکنان خود را در نظر بگیرید، اگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بسیار پیچیده است، کارکنان ممکن است خجالتی و دور از آن قرار بگیرند، فورا ارزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM کاهش می یابد. همچنین، یک برنامه کاربردی با استفاده محدود، قادر به انجام وظایف به طور کامل و نتایج مورد نیاز در هر نرم افزار سفارشی سازی شده می باشد. هنگامی که شما یک لیست خلاصه از رقبا، ظرفیت استفاده از برنامه های آزمایشی و ارزیابی فروشندگان نرم افزار در اختیار دارید و گروه متمرکز خود را از کاربران آینده نگر به بررسی و چک کردن ابزارهای جدید بالقوه خود تشویق می کنید.

قدرت فروشنده و اعتبار

اینکه آیا شما برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس تقاضا یا برای مصرف شخصی، مهم است که به بررسی اعتبار از فروشندگان در لیست کوتاه خود بپردازید. بررسی دقیقی از مجلات چاپ شده و شبکه های اجتماعی آنلاین که ارائه دهنده آزمون کاربر و تجزیه و تحلیل مستقل بر روی محصولات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM هستند. بسیاری از استانداردها و رتبه بندی های منتشر شده بر اساس تجربه های خود یا تجزیه و تحلیل بنگاه تحقیقاتی خارج از نرم افزار، پشتیبانی، خدمات و آموزش است. اکثر فروشندگان مطالعه موردی، یک ابزار اولیه بزرگ برای مقایسه عملیات شما به نسبت سازمان های دیگر در همان بازار را پیشنهاد می دهند.

شاید با ارزش ترین گام زمانیکه بررسی رقابت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM به طور مستقیم درباره نقاط قوت و ضعف نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM با مشتریان موجود صحبت می کند، در مورد چگونگی و پشتیبانی مشتریان خود و نگهداری آن ها در حلقه تحولات آینده و ارتقاء آنها می باشد. اگر شما به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM مبتنی بر نرم افزار فکر می کنید، با برخی از مشتریان موجود که از این مدل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند صحبت کنید.تمرکز نه تنها باید بر روی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM باشد بلکه باید بر روی نرخ زمان ارائه سرویس، پاسخگویی و خدمات باشد.

اینکه شما تجربه تولیدکنندگان را در بازار خاص خود مدنظر قرار دهید راهی هوشمندانه است، پس از همه این ها، شرکت های مالی پیش نیازهای متفاوتی نسبت به عمده فروش مواد غذایی ارگانیک دارند، اما هر دو از فواید بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM است. تجربه کمتر، افزایش هزینه شرکت ها و نگهداری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM ممکن است سفارشی سازی بیشتری نیاز داشته باشد.برنامه اجرایی خود را با فروشنده مورد بحث و بررسی قرار دهید، و پس از اهداف خاص، فرایندهای کسب و کار و فرم ها را برای امکان پذیری و هر گونه مشکلات احتمالی تعیین کنید. همچنین طراحی مدیر حساب کاربری یا مشاور اختصاص داده به خودتان را در نظر بگیرید: اگر شما به تخصص فرد اعتمادی ندارید، درخواست خود را به فروشنده دیگری از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بدهید.

تحکیم یک بخش طبیعی از صنعت نرم افزار کسب و کار، اما شریک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شما باید یک تاریخچه از بقا در هر دو بازار رقابتی و کاهش هزینه اقتصادی نشان بدهد. گاهی اوقات جمع آوری و ادغام شکست ها، شما را در موقعیت نامطلوبی که وابسته به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای اجرای عملیات خود است قرار می دهد.

  • در نهایت به جای عجله در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM، اهداف، الزامات و انتظارات خود را به دقت بررسی کنید، و سپس به صورت متدولوژی، فرآیندی را برای اطمینان از تصمیم خرید خود و پیاده سازی صرفه جویی و بهبود خواسته ها و انتظارات خود برنامه ریزی کنید.
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید