2024-03-29 02:09:27

آیا باید برای کسب و کار کوچکم یک حسابدار استخدام کنم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، ممکن است این سوال را از خودتان پرسیده باشید، “آیا واقعا به یک حسابدار نیاز دارم؟” وقتی که مردم این سوال را از خود می پرسند معمولا به این معنی است که “آیا می توانم نرم افزار حقوق و دستمزد یک حسابدار را پرداخت کنم؟” به نظر ساده می رسد: استخدام یک حسابدار ممکن است به نظر برسد که بدون آن هم می توانید امور حسابداری را خودتان انجام دهید، اگر خودتان امور حسابداری کسب و کارتان را انجام می دهید.

در واقع شما پول پس انداز می کنید؛ اما این بهترین راه برای فکر کردن در مورد پس انداز کردن نیست. واقعیت این است که هزینه های پنهانی مربوط به امور حسابداری وجود دارد که شما نمی خواهید درباره آنها کوتاه بیایید. بنابراین به جای این کار بهتر است از خودتان بپرسید”اگر یک نرم افزار حسابداری استخدام کنم، آیا به ارزش کسب و کار من اضافه می شود” و پاسخ این سوال بله است.

حسابداری می تواند پیچیده باشد در حالی که با استخدام یک حسابدار که به صورت روزانه به امور شما رسیدگی می کند می توانید آن را آسان کنید. چگونه متوجه زمان پرداخت مالیات می شوید؟ استراتژی مالی؟ ساختار قانونی کسب و کار؟ چگونه میتوانید از اینکه تمامی مالیات خود را به موقع پرداخت کرده اید و یا گرفتار ضرر و زیان نمی شوید اطمینان حاصل کنید؟

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری و نرم افزار CRM

آیا باید برای کسب و کار کوچکم یک حسابدار استخدام کنم؟

به این ترتیب فکر کنید: شما می خواهید امور مربوط به مالیات را خودتان انجام دهید بنابراین شما می توانید چند صدر هزار تومان خرج کنید زمانی که پول کم است. اما اگر شما 10 ساعت از وقت خود را برای انجام امور مالیات می گذرانید و ارزش وقت شما چند هزار تومان در ساعت است. شما می توانید این هزینه را صرف بهبود شرایط کسب و کار خود کنید و از بروز اشتباه در محاسباتتان جلوگیری کنید مخصوصا اگر مانند بیشتر صاحبان کسب و کار چندین کار را باهم انجام دهید میزان اشتباه و صرف هزینه بالاتر بیشتر می شود.

باید بخوانید: نرم افزار تولیدی و نرم افزار شرکتی و نرم افزار فروشگاهی

یک حسابدار می تواند در همه امور حسابداری به شما کمک کند

حسابداران در زمینه های بسیاری دارای تخصص هستند که این مسئله می تواند به کسب و کار شما کمک کند و برای شما سودمند باشد، و با وجود نگرانی هایتان اطمینان به آنها به این معنی است که شما می توانید از آمار و ارقام بدست آمده اطمینان کافی حاصل کنید و به جای نگرانی درباره حساب هایتان روی کارایی بهتر کسب و کارتان تمرکز کنید. هنوز درباره آن فکر می کنید؟ در اینجا یک لیست از شرایطی که حسابداران می توانند به شما کمک کنند آورده شده است:

حسابرسی

  • انجام عملیات مالیات
  • تهیه گزارش های مالی
  • ایجاد یک استراتژی مالی
  • تهیه پیش بینی های مالی
  • رشد و گسترش کسب و کار
  • افزایش سود آوری کسب و کار
  • تنظیم حساب های کسب و کار
  • درخواست وام برای توسعه کسب و کار
  • ایجاد سلامت کامل امور مالی کسب و کار

اساسا حسابداران بر روی جزئیات تمرکز دارند تا شما بتوانید بر روی کاهش هزینه های پرداختی کسب و کارتان تمرکز کنید.

حتما مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار بازرگانی و مهر سازمانی CSR

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید