2024-04-19 20:34:09

6 دلیل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی | صندوق فروشگاهی پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اگر شما کسب و کار فروش مصالح ساختمانی را مدیریت می کنید، اگر میزان فروش روزانه شما یک یا دو آیتم است به راحتی می توانید آنها را ذهنی مدیریت کنید و از صندوق فروشگاهی استفاده نکنید و ممکن است فکر کنید که به آن نیازی ندارید و بدون آن مدیریت کنید اما با استفاده از صندوق فروشگاهی پارمیس بهتر مدیریت می کنید. ممکن است از اینکه نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی چگونه به مدیریت کسب و کارتان کمک می کند متعجب شوید اما نگاهی به دلایل استفاده از صندوق فروشگاهی جواب شما خواهد بود.

کاهش خطاهای انسانی

اگر شما به صورت دستی حسابداری کسب و کار خود را انجام می دهید، در واقع احتمال خطاهای انسانی را افزایش می دهید. مطمئنا یک خطا در حساب های بانکی حتی به اندازه 1% هم ممکن است در طول زمان خسارت های مالی زیادی را به بار آورد به طور مثال اگر شما 6 روز در هفته به کار مشغول باشید و اگر روزانه به طور متوسط 200 هزار تومان درآمد داشته باشید، 1% خطا در طول روز، در طول هفته و ماه ها ضررهای زیادی را به شما وارد خواهد کرد.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

این در حالی است که نرم افزار صندوق فروشگاهی با دقت بسیار بالا به انجام امور حسابداری می پردازد و شما از وجود ضرر در قسمت های مختلف کسب و کار خود آگاه خواهید بود. که این مورد از مزیت استفاده از صندوق فروشگاهی است.

کاهش ضررهای مالی

در برخی از کسب و کارها ممکن است ضررهای مالی به علت سرقت کارکنان باشد، از آنجا که این افراد می دانند که فرایندهای کسب و کار چگونه انجام می شود می توانند با استفاده از نقاط ضعف سرقت کنند. صندوق فروشگاهی پارمیس می تواند هر مرحله از چرخه زندگی محصول (خرید از فروشنده و فروش به مشتری) را ارزیابی کند. شما می توانید از این اطلاعات برای درک موارد زیر استفاده کنید:

  • جایی که ضررهای مالی اتفاق می افتند.
  • نقاط ضعف فرایندها که کسب و کارها بر اساس آنها عمل می کنند.
  • همچنین ماژول های مختلف صندوق فروشگاهی به شما کمک می کند تا میزان سرقت های خارجی را کاهش دهید بنابراین صرفه جویی شما دو برابر می شود.

بیشتر بدانید: نرم افزار CRM و نرم افزار تولیدی

6 دلیل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی | صندوق فروشگاهی پارمیس

افزایش کارایی

اگر موجودی شما با آنچه که شما فروخته اید در توازن هستند پس شما می توانید به نقطه بعدی بروید، با این حال اگر اختلاف دارند می توانید به راحتی با استفاده از صندوق فروشگاهی؛ اطلاعات خرید و فروش را توسط گزارشات کاربردی دریافت کنید بنابراین شما دیگر نیازی به بررسی و کنترل میزان خرید و فروش به صورت انفرادی و عدم ناسازگاری آنها ندارید. این امکان به شما فرصت تمرکز بیشتر بر مشتریان و میزان فروشتان می دهد.

حتما بخوانید: نرم افزار شرکتی و نرم افزار پخش مویرگی

شناختن ROI (بازگشت سرمایه)

آیا خط تولید بهترین محصول خود را می شناسید؟ کدام فروشگاه بیشتر از شما خرید می کند و چرا؟ شاید شما واحد فروش ویژه ای را در کسب و کار خود داشته باشید اما میزان فروش شما پایین باشد. گزارش های کاربردی فروش که توسط صندوق فروشگاهی شما ارائه می شود به شما این امکان را می دهد که میزان تاثیر هر کمپینی که در حال اجرای آن هستید را تحلیل و بررسی کنید. صندوق فروشگاهی به شما امکاناتی نظیر مشاهده محصولات پر فروش، محصولات قیمت بالا، فعالیت های بازاریابی موثر و … را می دهد بنابراین شما می توانید فرایندهای فروش، سفارش، بازاریابی و … را به منظور بهبود شرایط سوددهی بهینه سازی کنید.

بیشتر بدانید: نرم افزار فروشگاهی و پایانه فروشگاهی

بهینه سازی فرایندهای پرداخت

به طور قابل توجهی فرایند پرداخت خود را به وسیله بارکد اسکنر سریع تر کنید. مشتریان از اینکه کمتر در صف برای پرداخت خرید هایشان بمانند رضایت بیشتری خواهند داشت و همچنین شما قادر به خدمت رسانی بیشتر به مشتریانتان خواهید بود. علاوه بر این شما می توانید اطلاعات بیشتری را در پرداخت های خود ثبت کنید که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا انگیزه وفاداری را در مشتریانتان به ارمغان بیاورید.

باید بدانید: کارتخوان اندرویدی و نرم افزار دریافت و پرداخت

6 دلیل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی | صندوق فروشگاهی پارمیس

قیمت های خود را دقیق و سازگار نگه دارید

زمانی که شما قصد تغییر قیمت محصولات و خدمات خود را دارید کافیست در یک قسمت آن را انجام دهید تا در همه قیمت ها این تغییر اعمال شود؛ نرم افزار صندوق فروشگاهی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.اگر نرم افزار صندوق فروشگاهی خود را با کانال های فروش خود مانند فروشگاه آنلاین ادغام کنید، تمامی قیمت ها می توانند به صورت همزمان و خودکار به‌روز رسانی شوند. همه نرم افزارهای صندوق فروشگاهی این امکان را در اختیار شما نخواهند گذاشت بنابراین در هنگام خرید به آن توجه کنید.

حتما بخوانید: نرم افزار بازرگانی و نرم افزار حسابداری رایگان

اگر هنوز کارهای کوچک خود را با خودکار و کاغذ، ماشین حساب و یا نرم افزار اکسل انجام می دهید زمان آن فرا رسیده است که با نرم افزار صندوق فروشگاهی کار کنید. هنگام انتخاب صندوق فروشگاهی به یاد داشته باشید که آن را برای دراز مدت می خواهید استفاده کنید بنابراین صندوق فروشگاهی را انتخاب کنید که در مقیاس بزرگ تر نیز کارایی داشته باشد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس پلاس که نرم افزاری برای مدیریت خرده فروشان و عمده فروشان است و به صورت خاص برای کاهش زمان انجام عملیات حسابداری، افزایش فروش، افزایش رضایت مندی مشتریان و … طراحی شده است. نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس پلاس، مدیریتی هدفمند به منظور افزایش کارایی سیستم های مختلف فروش مانند موجودی محصولات و یا خدمات، حسابها، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت سفارش و موارد دیگر را برای صاحبان کسب و کار فراهم می آورد.

بیشتر بدانید: حسابداری و مالیات و CSR و ERP چیست؟

اینفوگرافیک 6 دلیل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی


تجهیزات صندوق فروشگاهی
اگر میخواهید در طول روز میزان فروشتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ سیستم پوز فروشگاهی ارزان ترین، سریع ترین و به صرفه ترین ابزار برای اینکار است…

سوالات متداول درباره دلیل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی

  1. حسابداری فروشگاه چه مواردی را شامل می‌شود؟
    عملیات دریافت و پرداخت، ثبت فروش و فاکتور، کنترل موجودی انبار، محاسبه تراز مالی، سود و زیان، پرداختی کارکنان از مهم‌ترین موارد حسابداری فروشگاهی است.
  2. چگونه می‌توان فرایند فروش و سفارش صندوق فروشگاهی را برای بهبود شرایط سوددهی بهینه ساخت؟
    صندوق فروشگاهی با امکاناتی مانند مشاهده محصولات پر فروش، محصولات قیمت بالا، فعالیت های بازاریابی موثر و … فرایندهای فروش، سفارش، بازاریابی و … را به منظور بهبود شرایط سوددهی بهینه سازی کند.
  3. دلایل استفاده کسب و کارها از صندوق فروشگاهی چیست؟
    کاهش خطای انسانی، پرداخت اسان، افزایش کارایی، بازگشت سرمایه، قیمت گذاری دقیق، کاهش ضررهای مالی.

حتما مطالعه کنید: نحوه دریافت گواهی دیجیتال (CSR) و نحوه دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید