2024-03-28 13:25:20

7 عادت کلیدی و پولساز که فروشندگان موفق دارند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
7 عادت کلیدی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: 7 عادت کلیدی در فروشندگان موفق وجود دارد که هر کارشناس فروش با نرم افزار فروشگاهی باید آن ها را به کار بگیرد. این افراد همواره در حال جستجو، برقراری ارتباط، شناسایی نیازها، ارائه راه حل ها، پاسخ دادن به اعتراض ها، بسته شدن فروش و فروش مجدد و رجوع به قبل هستند. به طور معمول در مورد هر یک از این هفت عنصر فرایند فروش و اینکه چگونه هر کدام از آنها می تواند بهبود یابد، کلید افزایش فروش، درآمد شما و سودآوری شما است.

  1. مشتریان ایده آل را پیدا کنید

برای موفقیت در فروش، باید زمان بیشتری را با افرادی که دید بهتری به آینده دارند، صرف کنید. شما باید 80 درصد از زمان خود را صرف جستجو در مورد کسب و کارتان کنید. صبح، ظهر، شب و از هر زمانی که می توانید برای این کار استفاده کنید. نباید هرگز تا زمانی که به پیشرفت رسیده اید، دست از کار بکشید. زمانی که مشتریان زیادی داشته باشید، روزی به اندازه کافی برای فروش و برآورده کردن خواسته های همه افرادی که مایل به خرید از شما نیستند، نداشته باشید.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حسابداری

فروش موفق

  1. روی روابط با مشتری تمرکز کنید

عادت دوم برای موفقیت فروش، عادت به تمرکز روی روابط قبل از هر چیز دیگری است. شما باید با ایجاد ارتباط، اعتماد و اعتبار  را در اولین تماس ایجاد کنید. موفق ترین فروشندگان، با کارتخوان اندرویدی زمان کافی برای ایجاد اعتماد در مشتری می گذارند. آن ها پرسش های خوب می پرسند و به پاسخ های مختلف گوش می دهند. آن ها قصد دارند تا وضعیت مشتری و نیازهای مشتری را قبل از تلاش برای صحبت کردن در مورد محصول یا خدمات خود، درک کنند.

  قانون این است: “اگر مشتری به شما اعتماد کند، جزئیات دیگر اهمیتی نخواهد داشت.”

  1. نیازهایتان را به طور دقیق مشخص کنید

از 7 عادت کلیدی ، عادت سوم فروشندگان بزرگ این است که آن ها عادت به پرسش دارند و انتظارات خریداران بالقوه نسبت به آنچه که در حال فروش است را شناسایی می کنند. اکثر خریداران بالقوه وقتی که شما برای اولین بار با شما ملاقات می کنند ،آگاه نیستند که می توانند زندگی یا وضعیت کاری خود را بهبود ببخشند. این مورد به این دلیل است که خریداران بالقوه اغلب چیزهایی مانند “مورد علاقه ام نیست” یا “من نمی توانم هزینه آن را بپردازم” یا “ما کاملا با وضعیت موجود و یا از کالاهای قبلی راضی هستیم”. هرچه بیشتر پرسش هایی که در مورد وضعیت و نیازهای مشتری است را به محصول خود پیوند دهید، مشتری بیشتر به بیشتر دانستن در مورد محصول یا سرویس و در نهایت خرید آن می رسد.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

فروش موفق

  1. متقاعد کننده باشید

عادت چهارم ارتقاء عادت هایتان به ارائه سخنرانی های عالی، منطقی و خوب از ویژگی ها و مزایای محصولاتتان است. اگر شما یک مشتری بالقوه را شناسایی کرده اید که می تواند از آنچه که شما می فروشید بهره مند شود، با اعتماد سازی و برقراری آرامش و مطرح کردن نیازهای آن ها، مشتری را متقاعد کنید که چرا باید این محصول را بخرد و چرا این خرید کالا یا خدمات با توجه به توصیه های شما برای او مناسب است.

  1. پاسخ به اعتراضات مشتریان به طور موثر

مرحله پنجم فروش، عادت بسیار خوبِ پاسخ دادن به اعتراض و حل مشکلات با ایجاد حسن اعتماد است. شما این کار را با فکر کردن به تمام اعتراض هایی که ممکن است یک مشتری انجام دهد و سپس پاسخ های منطقی و کامل به هر یک از این اعتراضات را ارائه دهی. بهترین متخصصان فروش از این طریق پاسخ های ضد گلوله‌ای برای خود ایجاد کرده‌اند تا زمانی که اعتراض‌ها بوجود می آیند، می توانند سریعا به آن واکنش خوب و تاثیرگذاری نشان بدهند.

بیشتر بدانید: نرم افزار انبارداری

فروش موفق

  1. برای یک تصمیم گیری، از مشتری سوال کنید

بخش ششم فروش، عادتِ  توجه به درخواست مشتری برای تصمیم گیری در خرید است. مهم نیست که چگونه محصول خود را ارائه داده باشید و چه میزان اعتماد بین شما و مشتری شما وجود دارد، همیشه یک لحظه مهم در تصمیم گیری خرید وجود دارد. شغل شما این است که به سرعت و حرفه ای از طریق استفاده از این لحظات، فروش خود را قطعی و تمام کنید. بهترین متخصصان فروش پیشنهادهای خود را بسته بندی می کنند. آن ها از مشتری  سیگنال می گیرند، از آن ها سؤال می پرسند تا مطمئن شوند که هیچ گونه اعتراضی وجود نداشته باشد و سپس به طور واضح و مستقیم برای فروش اقدام کند.

حتما بخوانید: پایانه فروشگاهی

  1. درخواست فروش مجدد به مشتری را داشته باشید

در نهایت 7 عادت کلیدی ، کارشناس فروش موفق ، عادتِ درخواست فروش مجدد را در خود دارد و به هر مشتری ارائه می دهد. آن ها می دانند که هر فردی که به عنوان مشتری صحبت می کند حداقل 300 نفر دیگر را می شناسد. بنابراین، آن ها خدمات خوب خود را به مشتریان خود و درخواست معرفی کردن کسب و کارشان را به مشتریان بالقوه می دهند.

عادت تفکر از نظر فروش و معرفی، کلید درآمد بالا و سودآوری بالا است. موفق ترین فروشندگان و شرکت ها با سطوح بالای کسب و کار، همواره دارای مشتریان وفاداری هستند که مشتریان جدید را به آن ها معرفی می کنند. برگرفته از کتاب “عادت های میلیون دلاری” نوشته برایان تریسی

منبع : www.entrepreneur.com

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید