2024-03-28 22:57:44

چگونه با صندوق فروشگاهی از یکپارچگی در پرداخت ها و امنیت اطلاعات بهره مند شوید؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
یکپارچگی در پرداخت ها
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

صف‌های طولانی پای صندوق، ترتیب گیج کننده‌ی موجودی کالاها و مدیریت ضعیف در برنامه حسابداری، تنها چند مورد از مشکلات رایجی است که تجربه خرید مصرف کنندگان را در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها خراب می کند. صاحبان این کسب و کارها اگر تمرکز خود را در  خدمات از دست دهند، به احتمال زیاد کسب و کار خود را نیز از دست می دهند. با استفاده از صندوق فروشگاهی متناسب با نوع کسب و کار خودتان و خدمات یکپارچگی در پرداخت ها، می توانید علاوه بر بهبود فرآیندهای عملیاتی، سرعت و راحتی مشتریان خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: فیش پرینتر صندوق فروشگاهی

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی در سوپرمارکت ها

  سوپرمارکت ها بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند، کسب و کاری فوق العاده پیچیده و پویا هستند، به ویژه آن دسته از سوپرمارکت هایی که دارای  چند شعبه ای اند. مدیران این کسب و کارها باید کنترل دقیق بر خرید، قیمت گذاری و تبلیغات داشته و آن ها را روز به روز بررسی و بروزرسانی کنند. فراموشی حتی یکی از این موارد می تواند بسیار دردسرساز باشد، مخصوصا اگر آن مورد مربوط به چک ها باشد.

مطالعه بیشتر: پایانه فروشگاهی

  صندوق مکانیزه فروش در قدیم، تنها کار دریافت پول نقد و چاپ رسید را انجام می داد. اما امروزه، نقش بسیار پررنگ تری در کمک به رشد، بهینه سازی، پیشرفت و صرفه جویی در هزینه های یک کسب و کار را ایفا می کنند. یک صندوق فروش در حال حاضر دارای ویژگی هایی سودآور مانند موارد زیر است:

  • صرفه جویی در زمان با انجام عملیات ساده
  • افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها
  • ارائه گزارشات دقیق فروش و تجزیه و تحلیل داده ها
  • کاهش خطای انسانی و افزایش دقت
  • به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری (ROI)
  • بهبود تجربه کلی مشتریان از خرید

  همه این ویژگی ها به صاحبان فروشگاه ها کمک می کنند تا جنبه های حیاتی کسب و کار را مدیریت کرده و از یک سیستم مالی یکپارچه بهره ببرند.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

صندوق فروشگاهی برای سوپر مارکت

پرداخت های یکپارچه

کارتخوان اندرویدی فروشگاهی یکپارچه می تواند عملیات های مختلفی از جمله پرداخت، حسابداری، موجودی، فروش و بازاریابی را به یکدیگر پیوند دهد. هنگامی که یک مشتری یک قلم جنس را توسط صندوق دار ثبت می کند، دستگاه پوز نرم افزار فروشگاهی بلافاصله قیمت و تخفیف های قابل اجرا را بر فاکتور اعمال می کند، امتیاز های مربوط به باشگاه مشتریان فروشگاه را اضافه کرده و محصول را از موجودی انبار با نرم افزار انبار محاسبه می کند. موارد زیر تعدادی از مزایای نرم افزار صندوق فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار فروشگاهی است:

صرفه جویی در زمان هنگامی که کارکنان باید داده های مورد استفاده توسط بازاریابی، حسابداری، روابط مشتری و سایر ادارات را به صورت دستی وارد کنند، روند انجام کار بسیار کند شده و همچنین صف های پای صندوق ها طولانی می شود.

باید بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت

جلوگیری از اشتباهات هنگامی که کاربر صندوق فروشگاهی در ثبت اطلاعات عجله به خرج دهد، اشتباهات می تواند به راحتی اتفاق بیافتد. در نتیجه برای بهره وری بیشتر، کاهش زمان و اشتباهات انسانی، استفاده از یک صندوق فروشگاهی مکانیزه می تواند بهترین انتخاب باشد.

مدیریت بهتر و کنترل بیشتر بر فرآیندها پرداخت های یکپارچه می توانند اطلاعات مهم را در سراسر سیستم به اشتراک بگذارند. گزارشات فروش به صورت آنی و در همان لحظه، هشدارهای مرتبط با موجودی، اتوماسیون سفارشات و چندین ویژگی دیگر که توابع کسب و کار را ساده سازی می کنند، مواردی از این دست هستند.

حتما بخوانید: حسابداری و مالیات و ERP

ارتقای بهره وری و سودآوری سیستم POS یکپارچه، زمان لازم برای پردازش معاملات را کاهش می دهد. صندوقدار می تواند مشتریان را در صف سریع تر انتقال دهند و در زمان کمتری را برای افراد بیشتری صرف کند. از آنجایی که نرم افزار صندوق سوپر مارکت و صف صندوق، آخرین شانس یک کسب و کار در ایجاد یک تجربه خرید خوب برای مشتریان است، سرعت بیشتر ثبت خرید و صد ور فاکتور، راه خوبی برای اطمینان از سودآوری فروشگاه است.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار حسابداری تولیدی و نرم افزار تولید

پرداخت با کارت بانکی

مطالعه بیشتر : صندوق فروشگاهی چیست؟ | چگونه به یک کسب وکار کمک می کند

امنیت کسب و کارها با صندوق فروشگاهی

  امنیت اطلاعات حساس برای هر کسب و کار که کارت های بانکی قبول می کند، امری حیاتی است و سوپرمارکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ضروری است که سوپر مارکت ها مطمئن شوند که سیستم پردازش پرداخت آن ها با استانداردهای امنیت داده ها سازگار بوده و به صورت منظم به روز می شود. علاوه بر این، استفاده از سیستم  POS فروشگاهی و برنامه حسابداری هایپر مارکت می تواند امنیت اطلاعات را به طور قابل توجهی افزایش دهد. محافظت از اطلاعات کارت های بانکی مشتریان شما می تواند راه زیادی برای جلوگیری از نقص های امنیتی و اطمینان از داشتن اعتبار در میان مشتریان خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار پخش مویرگی

امنیت اطلاعات

  یکپارچه کردن پرداخت ها یا یکپارچگی در پرداخت ها و اقدامات امنیتی، امری ضروری برای هر سوپر مارکت است که می خواهد در جهان امروز رشد و توسعه پیدا کند. یک پوز مکانیزه فروشگاهی می تواند به شما برای کنترل مدیریت موجودی، تقویت برنامه های بازاریابی خود و افزایش بهره وری کمک کند تا بتوانید در زمان و پول صرفه جویی کنید. در شرایط رقابتی امروز، این ابزار کمتر از آنکه لوکس باشد، برای تمام خرده فروشی ها و سوپر مارکت ها ضروری و حیاتی است. حتما بدانید: نرم افزار CRM

تجهیزات صندوق فروشگاهی

اگر میخواهید در طول روز میزان فروشتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ سیستم پوز فروشگاهی ارزان ترین، سریع ترین و به صرفه ترین ابزار برای اینکار است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید