2024-03-29 08:39:54

تلفن همراه خود را به صندوق فروشگاهی تبدیل کنید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی : در کشور ما، بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب وکارهای خرده فروشی، به‌دلیل هزینه‌ی بالای نگهداری و خرید تجهیزات فروشگاهی، به طور کلی از فضای نرم افزار حسابداری به دور مانده‌اند و همچنان حساب و کتاب خود را به صورت دفتری و دستی انجام می‌دهند. برخی فروشگاه‌ها که فضای تجاری آن ها به اندازه‌ی کافی است، از جایگزین های مشابه مانند صندوق فروشگاهی اندرویدی با کارکرد مشابه و هزینه ی کمتر استفاده می کنند. اما محدودیت در بودجه و فضا، همواره دغدغه ی اصلی صاحبان کسب و کار خرده فروشی بوده است.

 صندوق فروشگاهی اندرویدی

“عدم توجه به کاربران سیستم عامل‌های دیگری به جز ویندوز از جانب شرکت‌های نرم افزاری، باعث شده تا همواره در زمینه‌ی کسب و کارها، به خصوص خرده فروشی ها، خلاء‌هایی وجود داشته باشد. “

  به جرات می‌توان گفت از بین تمامی سخت افزارها در دنیا، تنها گوشی های هوشمند هستند که می توانند تداعی کننده ی عبارت “در هر کجا و در هر زمان” برای کاربرانشان باشند. هر کسب و کاری در هر اندازه که باشد، حتما از یک تلفن همراه هوشمند بهره می‌برد. دسترسی به وبسایت‌های مختلف، پرداخت قبوض، انتقال وجه نقد، چک کردن حساب و موارد دیگر، همه و همه از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد.

حتما بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

اما با وجود این سخت افزار مدرن در بازار ایران، همواره این خلاء بزرگ نرم افزاری برای کسب و کارهای مختلف وجود داشت:

مطالعه بیشتر : صندوق فروشگاهی چیست؟ چگونه به یک کسب وکار کمک می کند

چگونه می‌توان استفاده کاربردی تری از سخت افزار مدرن تلفن های هوشمند برای مدیریت مالی و حسابداری کسب و کارها داشت؟

کارت خوان اندرویدی 

تبدیل گوشی تلفن همراه به صندوق فروشگاهی با راهکار ابری پارمیس

  پارمیس اسمارت، اپلیکیشنی برای مدیریت فروش است که برای اولین بار در ایران، مبتنی بر سیستم عامل های مختلف تولید و عرضه شده است. این اپلیکیشن که جزئی از راهکار پارمیس 360 است، بر سیستم عامل های  مختلفی مانند Windows ، IOS ، Android ، Mac  و غیره امکان نصب و اجرا به صورت آنلاین و آفلاین را دارد. از این رو صاحبان کسب و کارهای مختلف، به خصوص خرده فروشی ها، با هر امکاناتی که دارا باشند می‌توانند از این نرم افزار انبارداری استفاده کرده و حتی از چند طریق و دستگاه به آن دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مزیت استفاده از صندوق فروشگاهی

مقرون به صرفه ترین انتخاب برای حسابداری خرده فروشی ها

اتصال پارمیس اسمارت به MPOS، می تواند آن را به یک صندوق فروشگاهی تمام عیار تبدل کند. تمام قابلیت های یک صندوق نرم افزار فروشگاهی مجهز در پارمیس اسمارت وجود دارد. با این تفاوت که با هزینه ای بسیار کمتر از تجهیزات فروشگاهی، می توان آن را روی تلفن همراه نصب و بدون نیاز به چاپ رسید، فاکتور فروش را به مشتری پیامک کرد. در نتیجه هم در هزینه‌های اولیه و هم در هزینه‌های نگهداری، مانند تعمیرات و سرویس تجهیزات سخت افزاری، کاغذ چاپ رسید و غیره صرفه جویی چشمگیری صورت خواهد گرفت.

بیشتر مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی چیست؟

MPOS

نیاز به توضیح بیشتری دارید؟

مرکز فروش پارمیس

کارشناسان پارمیس آماده پاسخگویی به شما هستند…

پارمیس 360، تحولی در آینده ی مدیریت کسب و کار ها

  راهکار ابری پارمیس 360 در پرتال مدیریتی تحت وب خود امکان دسترسی 24 ساعته با هر دستگاه و از هر مکان را فراهم کرده است. این پرتال به تنهایی می تواند به تنها دلیل ادعای تحول کسب و کارها تبدیل شود. از طریق این پرتال تمام کارهای حسابداری و ثبت اسناد و انجام امور مالی یک کسب و کار می‌تواند صورت پذیرد و در کنار آن، با پرداخت هزینه ی بسیار ناچیز در مقابل تجهیزات فروشگاهی با هزینه های گزاف، می تواند تحولی در آینده ی کسب و کارهای مختلف، به خصوص خرده فروشی ها باشد.

باید بخوانید: نرم افزار CRM

این محصول علاوه بر کسب و کار های کوچک خرده فروشی، برای حسابداری رستوران، کافی شاپ، مجتمع تجاری و دیگر کسب و کارهایی که نیاز به یک حسابداری سیار با قابلیت حمل و نقل آسان را دارند، یک انتخاب ایده آل است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید