2024-03-19 13:01:42

MPOS، انتخابی ایده آل برای غرفه داران و کسب و کارهای کوچک یا سیار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی: در مطلب قبلی درباره‌ی کاربرد و مزایای MPOS خواندیم و گفتیم ارزان ترین و کارآمدترین نسل کارتخوان ها هستند که از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت متصل شده و به یک پایانه فروشگاهی تبدیل شوند. در ادامه این مقاله از پارمیس این مطلب به مزایای دیگر MPOS، انتخابی ایده آل و تعدای از کسب و کارها که استفاده از MPOS می‌تواند برای آن ها بسیار ایده آل و مقرون به صرفه باشد، اشاره می‌کنیم.

صرفه جویی در زمان؛ افزایش فروش و بهره‌وری

MPOS می تواند انتخابی بسیار مقرون به صرفه برای غرفه‌داران و کسب و کارهای کوچک یا سیار باشد، زیرا به صاحبان کسب و کار کوچک این فرصت را می‌دهد که بدون انجام هزینه‌های جانبی، مانند تهیه بارکدخوان و پرینتر، از یک صندوق فروشگاهی تمام عیار و مطابق با قوانین مالیاتی بهره ببرند.

مطالعه بیشتر : صندوق فروشگاهی چیست؟ چگونه به یک کسب وکار کمک می کند

اما این امر چگونه ممکن است؟!

قطعا با این تعاریف، این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان بدون استفاده از بارکدخوان و پرینتر فاکتور، اجناس را در فاکتور فروش ثبت کرد و آن را به مشتری تحویل داد؟ در جواب لازم است بدانید MPOS برعکس اندازه کوچکش، بسیار کارآمدتر از بعضی کارتخوان‌ها است. ارسال پیامکی فاکتور فروش به مشتری، MPOS و اپلیکیشن اسمارت را از هرگونه پرینتر فاکتور بی‌نیاز می‌کند. در نتیجه در هزینه‌های ثانویه مانند نگهداری و خرید کاغذ صرفه جویی چشمگیری خواهد شد. برای اسکن بارکد کالا نیز اپلیکیشن پارمیس اسمارت از طریق دوربین گوشی یا تبلت مورد نظر شما، اینکار را انجام خواهد داد و دیگر نیازی به بارکدخوان نخواهید داشت.

بیشتر مطالعه کنید: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

امنیت داده های من چگونه تامین می‌شود؟

پارمیس کلود، به عنوان هسته مرکزی اپلیکیشن اسمارت، و مبتنی بر رایانش ابری است که امکان مدیریت کسب و کار را در بستر امن ابر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی گزارشات مالی و مدیریتی به تفکیک در پارمیس کلود ثبت شده و از داشبورد مدیریتی آن قابل مشاهده است.

MPOS

مطلب پیشنهادی : MPOS  چیست و چگونه کار می کند؟

MPOS برای کسب و کار من مناسب است؟

تمام کسب و کارهای سیار و یا غرفه داران می‌توانند از MPOS استفاده کنند و با این راهکار، دیگر الزامی به تهیه سیستم مرکزی نخواهند داشت. همچنین در صورت قطع شدن برق و اینترنت، با اپلیکیشن اسمارت روی تلفن همراه یا تبلت خود می‌توانید به صورت آفلاین هم برای مشتری فاکتور بزنید. این فاکتور بعد از اتصال دستگاه به اینترنت، فاکتورهای شما به صورت خودکار در پارمیس کلود قرار خواهند گرفت. این MPOSها نیازی به نرم افزار و کامپیوتر اصلی در محیط کسب و کار شما ندارند. تنها با نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت روی هر دستگاه اندرویدی یا iOS که دارید، با اتصال به کلود پارمیس می‌توانید حسابداری کسب و کار خود را به خوبی انجام دهید.

حتما بدانید: نرم افزار انبارداری و پایانه فروشگاهی چیست؟

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید