2024-03-19 15:19:34

پارمیس 360، راهکاری ابری برای تبدیل تلفن همراه به کارتخوان جیبی شما

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس: تا همین 10 سال پیش، هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد که تلفن همراه تبدیل به عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شود. در حال حاضر برقراری ارتباط صوتی، تصویری و متنی، انجام امور بانکی، خرید اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از نیازهای امروزه‌ی دیگر، همگی با یک گوشی تلفن همراه انجام می‌شوند. مشاغل کوچک در اصناف مختلف نیز از این قافله عقب نمانده‌اند و در حال مدیریت کسب و کار خود با نرم افزارهایی هستند که روی تلفن همراهشان نصب کرده‌اند، مثل راهکاری ابری برای تبدیل تلفن همراه به کارتخوان جیبی. در حال حاضر بسیاری از آن‌ها سمت و سویی جدید یافته اند و اغلب در حال مهاجرت به نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر هستند و آن را یک راه حل جایگزین مناسب برای مدیریت کسب و کارشان نسبت به برنامه های حسابداری دیگر که محدودتر و خسته کننده تر هستند، می‌دانند. در اصل، حسابداری ابری این امکان را برای صاحبان کسب و کار و همچنین کارکنانشان فراهم می‌کند که در هر لحظه و هر مکان، با هر دستگاهی که در اختیار دارند، از گزارشات و داده‌های مالی و برنامه حسابداری خود مطلع شوند.

حسابداری ابری

تکنولوژی در حال تغییر شکل حسابداری

تکنولوژی راهکاری ابری (cloud) که شاهد رشد سریع آن در چند سال اخیر بوده‌ایم، رفته رفته به یکی از مهم‌ترین اجزای تکنولوژی در بسیاری از  وسایل و نرم افزارها تبدیل شده است. در این تکنولوژی برنامه‌ها و نرم افزارها در فضای ابری اجرا شده و از طریق اینترنت، با مشتریان به اشتراک گذاشته می‌شوند. همچنین اداره و مدیریت نرم افزارها و دستگاه ها از طریق اینترنت انجام خواهد گرفت و برای تغییر یا به روز رسانی نرم افزار تنها کافیست در سرور مرکزی تغییرات لازم اجرا شود.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

از مزایای رایانش ابری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت و دسترسی به دستگاه ها و نرم افزار ها از طریق شبکه امکان پذیر خواهد بود.
  • انعطاف پذیری نرم افزارهایی که از این تکنولوژی استفاده میکنند بسیار بالاست.
  • کاهش هزینه ها در این استفاده از این سرویس بسیار زیاد است زیرا هذینه های نگهداری و تعمیرات و خرید زیرساخت ها برای مشتری کسر خواهد شد.
  • با افزایش حجم داده ها و نرم افزارها، در راهکاری ابری این افزایش تنها از طرف سرویس دهنده حس خواهد شد و مشتریان داده‌های نگه داری شده در دستگاه هایشان کاهش چشمگیری خواهد داشت.

حتما بدانید: پایانه فروشگاهی چیست؟

 مزایای بی شمار این نوع اپلیکیشن‌های تحت فضای ابری شرکت های بسیاری را مشتاق به استفاده از این دسته از نرم افزارها کرده است. برای مثال شرکت sage که یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ی توسعه نرم افزار های حسابداری است، از این قاعده مستثنی نبوده و به تدریج سعی در استفاده از این تکنولوژی دارد و اعلام کرده که به زودی از نرم افزار مالیات خود به صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد. همچنین شرکت Free Agent نیز که یکی از برترین شرکت های تولید نرم افزار حسابداری است، رایانش ابری را به عنوان رکن اصلی تجارت خود بیان کرده و بر این عقیده است که با استفاده از این فناوری، می‌تواند رویدادهایی نظیر تغییرهای مالیاتی را به صورت هماهنگی به روز رسانی نماید.

در همین راستا شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت ها در ارائه نرم افزارهای مالی، اداری و حسابداری به قشرها و اصناف مختلف است، شعار “از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ، با نرم افزارهای حسابداری پارمیس” را، در رکن اصلی کار خود قرار داده است. این شرکت با رونمایی رسمی از راهکار ابری پارمیس 360 در نمایشگاه الکامپ 98، با استقبال فراوانی روبرو شد و میزبان بازدیدکنندگان فراوانی در محل غرفه‌ی شرکت در این نمایشگاه بود.

حسابداری ابری

نیازهای مدیریتی کسب و کارهای کوچک چگونه پوشش داده می‌شود؟

ذخیره سازی داده‌ها در فضایی که بر پایه ابر باشد، نه تنها امنیت اطلاعات کسب و کار را تضمین می‌کند، بلکه سرعت عمل بیشتری در گزارش‌گیری و ثبت اطلاعات خود خواهند داشت. زیرا این امور با هر دستگاهی (موبایل، تبلت،کارت خوان اندرویدی، کامپیوتر و غیره) که در اختیار داشته باشند به آسانی انجام خواهد شد. فاکتور زدن، بررسی درآمدهای روزانه، انواع گزارش گیری، بانک و مدیریت چک همگی تنها با یک گوشی هوشمند امکان پذیر شده است.

حسابداری ابری پارمیس 360 هم با در نظر گرفتن نیاز این نوع از کسب و کارها، در حقیقت توانسته است با ارائه راهکاری ابری بسیار مقرون به صرفه، ارتباطی بین سخت افزارهای ارزان و همگانی مانند تلفن همراه را با نرم افزار پرکاربردی مانند صندوق فروشگاهی و داشبورد مدیریتی کسب و کار ایجاد کند.

باید مطالعه کنید: نرم افزار انبار

پارمیس 360 چگونه به کسب و کار من کمک می‌کند؟

پارمیس با تمرکز بر انواع کسب و کارهای خرده و فروشی و چند شعبه‌ای، برنامه حسابداری ابری خود را تحت عنوان راهکار ابری پارمیس 360 ارائه داده است. نرم افزار حسابداری ابری به نام پارمیس اسمارت با قابلیت سفارشی سازی و انعطاف پذیر برای کسب و کارهای مختلف، به آسانی می‌تواند بر روی انواع دستگاه‌ها مانند گوشی موبایل، تبلت، کارتخوان، صندوق فروشگاهی و… نصب شده و تمامی امکانات یک نرم افزار صندوق فروشگاهی را به شما ارائه دهد. با نرم افزار ابری پارمیس، می‌توانید به صورت آفلاین هم کار کنید و فاکتور بزنید و بعد از اولین اتصال دستگاه شما به اینترنت، کلیه اطلاعات به صورت خودکار به پارمیس کلود منتقل خواهند شد و در فضای ابری خواهند نشست.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید