2024-03-19 13:49:06

5 مزیتی که استفاده از کارتخوان اندرویدی برای رستوران شما دارد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
پوز اندرویدی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس : در دنیای مدرن صنعت رستوران و رستوران داری، استفاده نکردن از تکنولوژی‌ها برای مدیریت کارآمدتر رستوران‌ها می‌تواند به نقطه ضعف بزرگی برای آن کسب و کار تبدیل شده یا حتی آن را از بین ببرد. مشتریان رستورانتان نیز همین روال را از شما انتظار دارند تا فرآیند ثبت سفارش غذا تا تحویل و تسویه آن به صورت خودکار و با سرعت انجام شود. از این رو، بهره‌گیری از نرم افزارها و سخت افزارهای مدرن برای مدیریت هرچه بهتر رستوران‌ها، به مسئله‌ای ضروری برای پیشرفت و حتی بقای کسب و کار رستوران‌ها بدل شده است. اگرچه در حال حاضر، بسیاری از رستوران‌ها در حال حاضر از مزایای کارتخوان اندرویدی و نرم افزار حسابداری اندروید برای مدیریت کسب و کارشان استفاده می‌کنند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

هنوز هم تعداد رستوران‌هایی که با نرم افزار حسابداری سنتییا به صورت دستی و دفتری حساب و کتاب می‌کنند، از این رستوران‌های مدرن بیشتر است. این روش‌ها برای پیشرفت و سود دهی رستوران‌ها در عصر امروز منسوخ شده به حساب می‌آیند. زیرا اولویت رستوران‌ها این است تا اطمینان حاصل کنند که پذیرش از مشتریان به بهترین نحو ممکن انجام می‌پذیرد، غذاهای سفارش داده شده دقیقا مطابق میل مشتریان و سر وقت ارسال و دریافت شود و همچنین امکان دریافت سفارش‌های بیشتر هم برای آن‌ها فراهم باشد. انجام و پیگیری همه‌ی این موارد به روش‌های سنتی بسیار سخت و وقت‌گیر خواهد بود. برخی مواقع کوچک‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین مسائل مربوط به مشتریان می‌تواند پیش از آنکه حتی متوجه آن شوید، به مشکلی بزرگ برای رستوران شما تبدیل شود.

توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید : مدیریت منوی باز رستوران با نرم افزار حسابداری پارمیس

هم‌اکنون راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از همه این اتفاقات در مدیریت رستوران وجود دارد. نرم افزار مدیریت رستوران تا حدودی به کمک این کسب و کار آمده اند تا مدیریت آن را آسان تر و دقیق تر کنند. اما استفاده از آن فقط به این شرط است که در محل رستوران، آن هم پشت صندوق، حضور داشته باشید تا بتوانید اطلاعات به دست بیاورید یا سفارش ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

نرم افزار پارمیس اسمارت؛ منجی کسب و کار شما

با نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت بر تلفن همراه خود می‌توانید تمام گزارش‌ها، موجودی کالا و غیره را به آسانی مدیریت کنید و تصمیمات مورد نیاز برای رونق بیشتر رستوران خود را از طریق گزارشات مختلفی که در اختیار شما قرار گرفته است، اتخاذ کنید. در ادامه این مطلب به 5 دلیل برای اینکه همین امروز سیستم های سنتی رستوران داری را کنار بگذارید و به سراغ کارتخوان اندرویدی بروید اشاره خواهیم کرد و به معرفی هر چه بیشتر امکاناتی که یک دستگاه کوچک، اما بسیار کاربردی در اختیار رستوران ها قرار می دهد، می پردازیم.

فرآیند ثبت سفارش تا تسویه در سه سوت!

در یک رستوران معمولی شما با یک یا نهایت دو صندوق برای ثبت سفارش و یا تسویه روبرو هستید، اما با استفاده از کارت خوان اندویدی می‌توانید با تنها یک دستگاه، از مشتری بر سر میزش سفارش بگیرید، فاکتور صادر کنید، فیش چاپ کنید و با همان دستگاه کارت بکشید و تسویه کنید! این امر در زمان شلوغی رستوران هنگامی که تعداد مشتریان زیاد می‌شود و نیروهای سالن کار و صندوق‌دار شما با تعداد زیادی مشتری طرف هستند، ممکن است برخی از آن‌ها بخاطر همین شلوغی، از ثبت سفارش خود منصرف شوند به کمک شما خواهد آمد.

اشتباه در سفارشات را به صفر برسانید

برای اطمینان از اینکه رستوران شما مشتریان قدیمی خود را حذف می‌کند و به پاتوق افراد مختلف تبدیل می‌شود و همچنان مشتریان جدید به جمع مشتریان آن‌ها اضافه شود، لازم است تا سرویس دهی شما همواره برقرار و در دسترس باشد. این بدان معناست که هر سفارش به صورت دقیق ثبت و به مشتری مورد نظر تحویل داده می‌شود.

ثبت نادرست حتی یک سفارش به طور کلی می‌تواند شانس شما را برای جلب اعتماد مشتریان به خدمات و حتی غذای شما، از بین ببرد. یا در موارد خیلی بدتر می‌تواند منجر به تبلیغات منفی بر علیه رستوران شما می‌شود.

حتما بدانید: پایانه فروشگاهی

ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان

سیستم پوز اندرویدی به رستوران داران این امکان را می‌دهد تا امور مشتریان خود را با دقت و سرعت بیشتری مدیریت کنند و در نتیجه ی آن، فروش بیشتر رستوران و سود بیشتر حاصل خواهد شد. علاوه بر این، امکاناتی که یک دستگاه کارتخوان اندرویدی برای رستوران‌ها دارد، بسیار بیشتر از سالن داری و ثبت سفارشات است. در اصل مزایای داشتن آن به نحو چشمگیری در روند مدیریت رستوران تاثیرگذار خواهد بود. ارائه‌ی یک تجربه خوب از مشتری مداری در رستوران می‌تواند یک مشتری راضی و خوشحال از خدماتتان را به مشتری همیشگی شما تبدیل کند.

مدیریت هم زمان سفارشات رستوران

دستگاه هایی مانند کارتخوان اندرویدی ، نمونه بارزی از یک سخت افزار همه کاره هستند. در نتیجه‌ی استفاده از آن شاهد بهبود در خدمات مشتریان و همچنین بهبود عملکرد پرسنل خود خواهید بود. اما چگونه؟ کارت خوان اندرویدی با ویژگی‌هایی مانند صفحه ی لمسی خود، سرعت و عملکرد در ثبت سفارش را بهبود می‌بخشد، همچنین مجهز به کارت خوان است که در همین دستگاه قرار دارد و امکان پرداخت سریع صورتحساب و صدور رسید را در لحظه فراهم می‌کند.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار فروشگاهی

با این تفاسیر شما می‌توانید تنها با یک دستگاه کارتخوان اندرویدی، از یک میز سفارش بگیرید، به میز بغلی صورتحساب را تحویل دهید، و در آخر با میز سوم تسویه کنید و رسید چاپ شده به آن‌ها تحویل دهید. البته تمامی این ویژگی ها به نرم افزاری جامع که مکمل این سخت افزار همه کاره باشد نیاز دارد. شما می‌توانید با اپلیکیشن پارمیس اسمارت مدیریت چند صورت حساب و پرداخت را با هم انجام دهید.

از آغاز ورود مشتری به رستوران همراه او خواهید بود

ویژگی هایی مانند مدیریت سفارشات مشتریان و ارتباط با آشپزخانه به سالن داران این فرصت را می‌دهد تا وضعیت سفارش مشتریان را هم بتوانند دنبال کنند و آن‌ها را از اینکه غذا چه زمانی سر میز آن ها سرو خواهد شد آگاه سازند.

کارتخوان اندرویدی
صندوق فروشگاهی اندرویدی

چگونه از کارت خوان اندرویدی در رستوران بهترین استفاده را ببریم؟

اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت با توجه به نیازهای هر کسب و کار از جمله رستوران‌ها طراحی و شخصی سازی شده که با بهره‌گیری از سخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته، به یکپارچه سازی حسابداری کسب و کار با مدیریت آن کمک می‌کند. داشبورد مدیریت پارمیس اسمارت این امکان را به شما می‌دهد تا میزان فروش روزانه، هفتگی و ماهانه، خرید و عادت‌های مشتریان را به خوبی شناسایی کنید و در لحظه، گزارش فروش خود را در هر مکانی که هستید تنها با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت، بررسی کنید. گزارشات حقوق و دستمزد، مالیات، صورتحساب‌ها، حسابداری، مدیریت شیفت کارکنان و… برخی از این گزارشات است.

نصب پارمیس اسمارت بر کارتخوان اندرویدی، این سخت افزار را به یک مدیر تمام عیار برا رستوران شما تبدیل خواهد کرد. با این حال امکانات خارق‌العاده و کاربری آسان کارتخوان اندرویدی ، هر کسب و کاری را پوشش می‌دهد و برای هر صنفی مناسب خواهد بود. مشتریانی که تاکنون با نرم افزار حسابداری پارمیس اسمارت کار کرده‌اند و رستوران خود را با آن مدیریت می‌کنند، همواره در حال ارسال بازخوردهای خود برای ما هستند. تمامی مواردی ارسال شده توسط تیم فنی بررسی و تحلیل شده تا در توسعه های بعدی بهترین بازخوردها را از کاربرانمان دریافت کنیم. در نتیجه ی این کار شما با یک اپلیکیشن توسعه یافته و تست شده در همه‌ی جوانب روبرو خواهید بود.

شماره شرکت پارمیس

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید