2024-03-19 01:45:56

تفاوت نسخه های اندروید و iOS پارمیس همراه چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس: اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه که در گروه اپلیکیشن‌های مدیریت مالی شخصی قرار دارد، با هدف رفع نیاز حسابداری شخصی و خانوادگی افراد طراحی شده تا هر فردی با هر میزان دانش حسابداری، در صورتی که احساس کند نیازمند ابزاری دقیق برای حسابداری شخصی خود است و یا نیاز به ابزارهایی پیشرفته‌تر با امکاناتی همچون گزارش دهی و مدیریت چک‌ها و وام‌ها دارد؛ بتواند این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کرده و از امکانات این برنامه حسابداری کاربردی استفاده کند. با توجه به سوالات و ابهامات به وجود آمده در مورد تفاوت نسخه اندورید و iOS حسابداری شخصی پارمیس همراه، لازم می دانیم توضیحاتی ارائه کنیم.

از آنجایی که سیستم عامل‌های مختلف برای توسعه دهندگان امکانات متفاوتی را در اختیار قرار می‌دهند، به همین دلیل امکانات اختصاص یافته به هر اپلیکیشن در دو نسخه ی اندروید و iOS متفاوت خواهد بود. برای مثال در پارمیس همراه، سیستم عامل iOS به دلیل سیاست‌های توسعه‌دهندگان آن، امکان دسترسی و خواندن پیامک های بانکی را به هیچ اپلیکیشنی نمی‌دهد. به همین خاطر در اپلیکیشن پارمیس همراه نسخه iOs، امکان خواندن پیامک های بانکی وجود ندارد و ثبت آن ها لازم است به صورت دستی انجام شود.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

تفاوت‌های نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه در نسخه های اندروید و iOS

  • عدم خواندن پیامک های بانکی در نسخه iOS
  • گزارش گیری با خروجی Excel در نسخه اندروید و خروجی PDF در نسخه iOS
  • تفاوت های ظاهری بسیار جزئی

راهنمای نصب پارمیس همراه نسخه iOS : در حال حاضر به دلیل مسدودسازی اپلیکیشن‌های ایرانی در اپ استور، مارکت‌های iOS ایرانی تنها بستر ارائه‌ی رایگان پارمیس همراه برای کاربران iOS هستند. نسخه‌های موجود در اپ استورهای سیبچه و سیب اپ در اختیار این دسته از کاربران قرار گرفته است.

شما می‌توانید نسخه‌های اندروید و iOS پارمیس همراه را از مارکت مورد نظر خود در صفحه حسابداری شخصی پارمیس همراه دانلود کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید