2024-03-19 06:28:43

10 ویژگی راهکار ابری پارمیس 360 که به توسعه و رونق کسب و کارها کمک می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
ویژگی راهکار ابری
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 پارمیس: نرم افزار راهکار ابری پارمیس با توجه به نیاز بازار و کسب و کارهای مختلف به استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور برای مدیریت مالی، مدتی است که نسخه ابری خود را برای کسب و کارهای متوسط و کوچک معرفی کرده است. این نرم افزار حسابداری ابری که پارمیس 360 نام دارد، کاربران به جای خرید نرم افزار و نصب آن بر روی سیستم یا سرور خود، از نرم افزاری تحت ابر که مالتی پلتفرم بوده و قابل نصب روی دستگاه‌های مختلف است، استفاده می‌کنند. در پارمیس 360 بارگذاری اطلاعات کسب و کار بر سرورهای پارمیس کلود صورت خواهد گرفت و از بابت این خدمات، بعد از گذشت 6 ماه از خرید محصول، به صورت ماهانه مبلغی بسیار اندک برای حفظ و نگهداری داده‌های خود پرداخت می‌کنند. کاربران در این نسخه نرم افزاری، از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و در کنار هزینه بسیار مقرون به صرفه ی این راهکار، نگرانی بابت خرید و نگهداری تجهیزات و سخت افزار و همچنین بک اپ و حملات ویروس ها و بدافزارها نخواهند داشت.

حتما بدانید: نرم افزار CRM

راهکار ابری پارمیس 360، راهکاری مالتی پلتفرم، مبتنی بر رایانش ابری و وب است. این راهکار با بهره گیری از اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت، به صورت آنلاین و آفلاین هم می تواند فعالیت کند. راحتی در نصب و استفاده درکنار قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ی این محصول، در صنعت خرده فروشی کشور توانسته است جایگاه ویژه‌ای را برای خود دست و پا کند. در ادامه این مطلب به چند ویژگی شاخص این راهکار برای کسب و کارهای مختلف، به خصوص خرده فروشی‌ها اشاره کرده و دلایل برتری این محصول برای استفاده در کسب و کارتان را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

خدمات صندوق و صدور فاکتور، تنها در چند ثانیه

هیچ کسی دیگر تمایل ندارد در زمان های شلوغی فروشگاه، دقیقه‌های طولانی در صف صندوق ها معطل بماند تا سبدهای خرید یک به یک ثبت شوند. بسیاری از مشتریان ممکن است از این وضع خسته شده و ترجیح دهند در فروشگاه‌هایی که خدماتشان را سریع تر انجام می‌دهند، خرید کنند. یکی از مهمترین مزایای پارمیس 360، یکپارچگی آن با سیستم RFID است. در این فرآیند دیگر خبری از بارکدخوان نیست. بلکه یک دستگاه RFID می‌تواند هرآنچه در سبد خرید مشتری باشد را تنها با یک اسکن کلی و در ظرف چند ثانیه، شناسایی کند و لیست آن ها را در نرم افزار پارمیس اسمارت برای شمارش یا فاکتور زدن آماده کند. با RFID و چگونگی کار با آن در مطالب بعدی بیشتر آشنا خواهیم شد.

حتما بخوانید :حسابداری کسب و کار خود را بر فضای ابری بنا کنید

کمک به سودآوری کسب و کار

نکته قابل توجه در راهکار ابری پارمیس 360، این است که با امکانات و اتوماسیون خود، کسب و کارها را از داشتن تعداد بیش از حد کارمند بی نیاز می‌کند. سیستم مدیریت زمان این نرم افزار نیز در بهره وری کارمندان تاثیر بسزایی دارد. در نتیجه‌ی همه این ویژگی ها، هزینه‌های تحمیل شده به کسب و کار در رابطه با کارمندان و نیروی انسانی آن کاهش پیدا می‌کند.

مدیریت کالاها و موجودی انبار در هر اندازه با هر دستگاهی که در اختیار دارید

خلاف صندوق‌های فروش قدیمی، پارمیس 360 با امکانات و ویژگی‌های پیشرفته، می‌تواند انبار و موجودی کالاهای شما را به دقت بررسی و مدیریت کنند. نرم افزار 360 به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که با استفاده از تکنولوژی RFID که با آن یکپارچه شده است، می‌توانند شمارش موجودی کالا در قفسه‌ها و انبار خود را تنها با یک اسکن سریع انجام دهند.

موجودی کالا
شمارش موجودی کالا در انبار با دستگاه RFID

افزایش دقت در فرآیندهای مالی و مدیریتی کسب و کار

در راهکار ابری پارمیس 360 هنگامی که قیمت یک محصول را تغییر می‌دهید، تغییرات آن کالا در تمامی قسمت‌های مربوطه اعمال می‌شود. از این رو، این اطمینان حاصل خواهد شد که مبلغ تمام محصولات مطابق با مبلغی است که برای عرضه به مشتریان داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچگونه اختلاف در قیمت گذاری محصولات وجود ندارد.

حتما بخوانید :حسابداری ابری در مقابل حسابداری سنتی | مزایا و معایب هر یک را بشناسید

مدیریت کارکنان، آسان‌تر از همیشه

با پارمیس 360 می توانید میزان فروش هر کارمند را به صورت جداگانه و در بازه های زمانی دلخواه خود بررسی کنید. این ویژگی علاوه بر کمک به مدیریت کارکنان، می‌تواند به شاخصی رقابتی بین آن‌ها تبدیل شود. همین موضوع می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و در نهایت ممکن است منجر به افزایش فروش کسب و کار گردد. در پارمیس 360 کارکنان کسب و کار در صورت اعطای دسترسی به آن‌ها، می‌توانند عملکرد روزانه، هفتگی و ماهانه خود را ببینند و با مدت های مشابه قبلی مقایسه کنند.

بیشتر بدانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

همچنین خود را در جدول آماری کلی از وضعیت همکاران و جایگاه خود بین آن‌ها داشته باشند. با دانستن چنین جزئیاتی، این امر برای آن‌ها ساده خواهد بود که بدانند برای داشتن فروش بهتر چه کارهایی لازم است انجام دهند تا بتوانند در این رقابت اولین باشند. صندوق های فروشگاهای معمولی به این اندازه پیشرفته نیستند که بتواند در مدیریت کارمندان به کسب و کارها کمک کنند، به همین دلیل معمولاً اگر چندین کارمند دارید که لازم است عملکردشان را مدیریت کنید، بهترین راه حل استفاده از پارمیس 360 است.

مدیریت و نظارت بر کارکنان

مدیریت و وفاداری مشتریان، بهتر و بیشتر از گذشته

برخلاف روش سنتی و صندوق های فروش قدیمی، پارمیس 360 به شما این امکان را می‌دهد تا جزئیات بیشتری از مشتری خود را ردیابی کنید. پرتکرارترین خرید، محبوب ترین کالا، بازه‌های زمانی بیشترین خرید در ماه و دیگر اطلاعاتی که می‌تواند در زمان تبلیغات و جشنواره‌های تخفیف برای مشتریان، بسیار مفید واقع شود.

گزارشات کسب و کار، در هر زمان و با هر دستگاه

بیشتر نرم افزارهای فروشگاهی قابلیت دسترسی به گزارش های مختلف و قابل تنظیم را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند. این گزارش‌ها می‌توانند اطلاعات مهمی مانند گزارش روزانه فروش و مدیریت سهام را در اختیار مدیران قرار دهند. از طریق این گزارشات، مدیران کسب و کارها می‌توانند به سرعت،پرتقاضاترین کالاهای خود را شناسایی کنند و همین موضوع این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا موجودی کالای پرطرفدار خود را قبل از به اتمام رسیدن آن زیرنظر داشته باشند.

گزارشات مالی و حسابداری

بروزرسانی آسان، سریع و بدون دردسر

اگر با صندوق فروشگاهی سر و کار داشته باشید، متوجه خواهید شد که صندوق فروش گزینه های بسیار کمی برای بروزرسانی و تغییرات کلی دارد. بهترین چیز در مورد نرم افزار حسابداری ابری پارمیس 360 این است که می‌توان با توجه به نیازهای کسب و کار به راحتی ویژگی های دیگری به نرم افزار اضافه کرد.

بیشتر بدانید: پایانه فروشگاهی

امنیت بیشتر و خطای کمتر

راهکار ابری پارمیس یا نرم افزار تحت وب پارمیس 360، به دلیل استفاده آنلاین کاربر از آن، هم به آسانی بروزرسانی می‌گردد و هم خطاها و باگ‌های آن سریعا برطرف می‌گردند. در کنار این، یک سیستم هوشمند همه کاره به حداقل رساندن خطاها کمک می کند. اشتباهات در ثبت سفارش و یا پردازش آن و یا فاکتورها می‌تواند درآمد هر کسب و کاری را تحت‌الشعاع قرار دهد. درکنار همه ی این موارد، امنیت نرم افزار حسابداری ابری با توجه به اینکه سرورهای محلی در فضایاستفاده کاربر نیستند و به جای آن از سرورهای پارمیس کلود استفاده می شود، بسیار بالاتر از حالت های دیگر است.

امنیت نرم افزار حسابداری ابری

تعیین روش های پرداخت متفاوت ارزی-ریالی-اعتباری

نرم افزار پارمیس اسمارت این قابلیت را دارد تا برای مشتریان روش های پرداخت مختلف بر روی یک فاکتور را به صورت همزمان داشته باشد. هنگام خرید کالا روش های مختلف پرداخت را ترجیح می دهند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید